Vårt nya hem!

Hej!

Gud så länge sen det var jag var här inne!
Men snart blir det ändring på det, vi ska snart få bredband, nu lånar jag Linns dator, hon har varit här idag, även Maria och David och hjälpt oss att flytta så nu bor vi i våran fina lägenhet! Det ska bli kul att börja inreda!

Det har hänt så mkt nu jag har ju fyllt år, och sen har mamma varit här en helg och sen har vi ju flyttat:) Men jag får berätta om allt de senare.

Nästa helg ska vi iaf kolla på göteborgs varvet, det ska bli kul, Jonas bror ska spring och sen ska Janne min farbror springa med fick jag reda på:)

Men nu ska jag umgås med Linn och Jonas lite!

Må gott alla!

Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Maud

Hejsan ...Har ni nu flyttat in i lyan..Härligt va???
Ja fick se
hårförlångning på ett kort som mamma visade de va fräckt.Vilket väder det har varit i helgen Vi var med ut till Mailn o Nickes stuga..Ronny o Johan badade inte jag..De är en insjö o det var 18 grader...Molly o Flippa var i nästan hela tiden Härligt Jo man skulle ha en sådan stuga vid vattnet..Har bränt oss lite..Idag är det kallt o trist väder..Ha det Kram..

2008-05-12 @ 11:31:45
Skrivet av: Maud

...Hårförlängningen...Skrev fel...Kram

2008-05-12 @ 11:34:13
Skrivet av: Odinrita

Thank you for the informative website

2009-07-22 @ 13:20:08
Blogg/hemsida: http://odinrita.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0