Min adventskalender!

Hejhej!

Idag har jag varit inne i stan när jag slutade jobbet och träffat Linn! Det var riktigt trevligt, vi har inte setts på ett tag nu. Och snart åker vi iväg till London, det ska bli så himla kul och spännande att åka dit:) Shoppa, shoppa, shoppa!!!!
Idag shoppade jag med, en adventskalender, jag längtar så mkt till första dec så jag kan få öpnna det första paketet.
Vi skulle ha gått till britiska turistbyrån, men det hade stängt, det stod utanför att de stängde vid fem men när vi kom in så hade det redan stängt, de stängde fyra, bra om man skyltar om det utanför....

ihelgen var vi ju hemma hos mammsen, hon blev jätte glad över sin mello biljett till göteborg, så vi ska allså både gå på delfinalen i göteborg och finalen här i stockholm, men kunde ju inte skriva det här innan eftersom mammsen läser här inne ibland;) Sen var vi på kals paryt, min morbror har fyllt 40, trevligt, dansade massor. berättar mer om de senare i veckan


Nu ska jag smygklämma på paketen:)

Föressten har tänkt att köpa en nässköljning är det något att rekommendera?? Är så förkyld jämt....
Må gott
Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Karin

Du ska absolut köpa en nässköljare! jag har en själv och det är jättebra! :-) kört med det länge och det är så uppfriskande! puss kram

2008-11-17 @ 21:22:17
Skrivet av: HannahSthlm

Myusigt med adventskalender!:)

2008-11-18 @ 09:47:35
Blogg/hemsida: http://www.hannahsthlm.se
Skrivet av: emma

vad roligt inslaget paketen var..är de till dig eller e det du som köpt dem?

2008-11-30 @ 21:38:17
Blogg/hemsida: http://petersson84.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0