Söndag, söndag

Hej.

Ja så var denna veckan snart slut med:)
Härligt med nya veckor, snart kommer London helgen:) ska träffa Linn imorgon, om jag bara får tag i henne på telefon först, vi ska till engelska turistbyrån och kolla kartor och sen fråga om london eye och andra sevärdigheter:) Vi kanske ska gå på musikalen lejonkungen med om det inte blir allt för dyrt. Sen ska Linn med hem hit och så ska vi kolla läget inför resan. Det ska bli så spännnade att åka dit!

Igår var vi ju på dop, Lilla Åke fick sitt namn:) Inget skrik alls i kyrkan. Han somnande istället på slutet:)
Jag gosade med honom ett tag och oj,! vad han har blivit tung, men så ska det ju vara med bebisar, Tjocka ska de vara!;) Det är roligare att vara med han nu, för nu början han le och har ögonkontakt med än. Vi ska försöka att hinna med att åka och hälsa på dem innan de flyttar till Lidköping, tycker det är jätte tråkigt.... Men en gång borde vi hinna med iaf:)!

På jobbet, ja vad händer då, Jo Lotta kommer tillbaka efter sin sjukskrivning!!! Det ska bli kul. Annars händer det inte mkt denna veckan på jobbet, ett APT men inte så mkt mera.
Ihelgen som kommer ska vi åka hem till kära viken:) Mamma fyller år på fredag, och sen ska min Morbror ha sitt 40 års kalas på lördagen, det ska bli trevligt. Jag behöver hjälp med en sak, vad man kan hitta på för något roligt till min morbor som man kan göra under kalaset, typ en sång, någon rolig lek eller något annat?? Någon som kommer på något tips dela gärna med dig om det!, det kommer ganska många människor tror jag.

Här kommer det lite bilder från dopet igår.
 
  

Nu ska jag snart börja med lite mat men ska ringa mamma först!

Ha en trevlig vecka
Må gott
Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig! Skynda skynda! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html Tävlingen avslutas på torsdag!

2008-11-10 @ 14:40:11
Blogg/hemsida: http://nitania.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Oj, vilka söta bilder. Man smälter.



Jag skulle absolut vilja träffas i Sverige. Skulle vara riktigt skoj. Jag åker nog hem den 26 februari som det ser ut nu. Känns jättetråkigt faktiskt för det är ett liv man lämnar här borta. Men samtidigt vet man att detta skulle en dag komma.



Kramar Louise

2008-11-10 @ 16:38:26
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Nitania

Svar: Vad synd. Ja, men om du vill kan du få skriva ett inlägg om tävlingen istället, här på din blogg. Ta min bild och länka till tävlingsinlägget =)

2008-11-10 @ 18:37:13
Blogg/hemsida: http://nitania.blogg.se/
Skrivet av: Fru Evelina

hej tjejen!



Fredrik kommer ifrån piteå så därför gifte vi oss där =)



väsktävlingen bestämmer inte jag över när den avslutas, men det blir nog vilken dag som helst! håller tummarna för dig!



vilken liten sötnos som döptes i helgen =)



kram!

2008-11-10 @ 19:34:54
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Nawww, vad sött!

2008-11-11 @ 23:05:24
Blogg/hemsida: http://songbirdie.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ja, visst var koftan snygg. Jag vill använda den varje dag nu.

Men såg du det senaste jag skrev, att jag ska tipsa om liknande kläder, när jag hinner. Och kanske kanske hittar jag en liknande kofta i Sverige.



Victoria Secret dock, underbar utanpå dålig innuti. Underkläderna är antingen överdyra (sviiiindyra) eller alldeles för barnsliga. Showerna på tv är långt ifrån hur det ser ut i butikerna. Tyvärr.

Sen har jag hört att de ser olikt ut i ex. Spanien. Där har de verkligen lyckats få de bra, men i USA är de FÖR mycket.



Kramar Louise

2008-11-12 @ 17:32:09
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0