Vårat kära förbundsmöte

Go kväll!

Äntligen kommer det lite bilder från helgen då vi hade vårat förbundsmöte, som vi har kämpat för att få det så bra som möjligt, och det blev verkligen det, det bästa FM!! :) Tycker jag iaf, men så tycker nog alla som anordnar något på hemmaplan.

Vi had det jätte trevligt under helgen, jag fick uppleva mina tre år på högstadiet igen, vi hade masslogin där. Såg mitt gamla klassrum, och bibliotekt, Biblioteket såg exakt lika dant ut som när jag gick där,växten stod på samma ställe som för 6 år sedan:)
Sen fick jag käka frukost i min gamla matsal, när jag satt där så kom jag och tänka på alla roliga luncher jag och Karin har haft, det var tider, Karin, kommer du ihåg när vi skrattde så mkt att du spruttade ut massa mjölk på min talrik? Vilka tider!

Festkvällen som vi hade var perfekt! Vi hade rockbandet Qvennarn, ett lokalband hemma. Skitroliga!
Maten var suverän, inga sparris här inte;) Vegetarianerna fick tre sparris som huvudrätt för några år sen.

Här kommer bildern från FM
   
   
  
 

 Fina FM-märket:)
 Fredags arbete
 Ännu mera fredagsarbete (innan alla kommer)
 Den goda smörgåstårtan:)
 Mitt gamla skolbibliotek
 Gamla matsalen:)
 Kära mor inviger FM
 Funkis möte inför lördagsfesten
 Jag under kvällen, klänningen är så fiiiin!
 Rockbandet Qvennarn
 Den super goda efterätten, vit chokladmousse

Nu var den helgen ner skriven, jag längtar tillbaka, kan man dra tillbaka tiden hörre ni??

Nu ska vi käka här, sen bonde!

Må gott
Puss & Kram!

Jag är med och tävlar hos Citty om en goodibag:)
Håll tummen för mig!


  
 


Kommentarer
Skrivet av: Fru Evelina

åh vilken fin klänning (?) du har på dig där!



kramar

2008-11-05 @ 19:18:53
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Hej söt!

Ja, visst var det roligt! En del av mig tycker det är skönt att det är över, men en annan del längtar tillbaka så oerhört mycket. Vi får bestämma en dag för utvärdering snart (vi får pengar till något smaskigt från förbundet). Hur kommer du vara hemma framöver?

Stoor kram!

2008-11-05 @ 19:52:01
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Hej!

Min halloween helg var helt underbar, rolig, fantastisk och perfekt helt enkelt.

Åhhh va kul jag hade det. Fast nu är jag sjuk, men de är fan värt det.



Vad kul du verkar ha haft det, och snygg klänning.

Ännu en gång: Du är urlik min kusin Malin!!



Kramar Louise

2008-11-06 @ 01:30:35
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Lotta

Vad fin du är i klänningen, jättebra kort på dej. Vi ses på måndag, trevlig helg.

Kram Lotta

2008-11-06 @ 15:50:49
Skrivet av: Ellas Inspiration

Hej!



Äntligen får jag en stund över att hälsa på och säga att det är verkligen jätteroligt att du är med och tävlar om grytvantarna!



Imorgon drar jag en lycklig vinnare...



Lycka till!



Kram Karin

2008-11-06 @ 17:17:03
Blogg/hemsida: http://ellasinspiration.blogg.se/
Skrivet av: Charlotte

Nu är det tävling på charlotte.nu - missa inte chansen att vinna 4 engelska mysfilmer. Trevlig helg!

2008-11-07 @ 14:48:08
Blogg/hemsida: http://www.charlotte.nu
Skrivet av: Engman

sv:

Ja filmen är bra :D



Jag har syskon men de bor alla så långt bort :/ Mina föräldrar bor i Härnösand vilket ligger nästan 80 mil ifrån där jag bor. Har 2 syskon i Härnösand och en i sthlm.



Tack för kommentaren btw :D

2008-11-07 @ 20:56:29
Blogg/hemsida: http://elinengmaan.webblogg.se/
Skrivet av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D

2008-11-07 @ 23:30:46
Blogg/hemsida: http://Wysteriiasblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0