Kristallen!

Hej!!!

Sitter och tittar på kristallen, nyss nominerade de bästa kvinnliga programledaren, jag hoppas på Emma eller Gry:)
Emmas försök till att vinna röster var roligt. "jag har tappat min röst, kan jag få din?" Hahah, den var bra!
Emma humor!

Föressten nu är det paus kan passa på att blogga lite mera, såg ni ensam mamma igår, fud så kul att se Anette:) Det kommer bli roliga söndagar framöver:) Föressten vi vann 100 kr med igår på bingolott!

Må gott
Sov gott!
Puss & Kram

Just det, Ja Maud det har kommit in pengar, föressten skulle du vilja gå på ladys night?
Mamma vill du med det?? Ni måste bestämma er snart!

Puss igen!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Visst var humorn hur dålig som helst i övrigt på Kristallen. Jag blev superbesviken!

Ha en toppenkväll.

Puss

2008-09-08 @ 21:47:11
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Fanny

www.fannyks.blogg.se

2008-09-08 @ 21:58:58
Skrivet av: linnea

vilken underbar header du har :)

2008-09-08 @ 22:20:16
Blogg/hemsida: http://nejas.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Hej! Japp, jag kommer till kalaset, så vi ses i helgen! Kram!

2008-09-09 @ 14:59:47
Skrivet av: linnea

Svar; Tack så mycket, ja det är ett svårt beslut och jag är jätte osäker på vad jag vill :(

2008-09-09 @ 17:00:02
Blogg/hemsida: http://nejas.blogg.se/
Skrivet av: Maud

När var det nu igen,,du vet minnet sviktar lite...Måste ju kolla med mamma oxå..Men jag vill fortfarnde bara jag har pengar...Ha det Kramizz

2008-09-11 @ 21:30:55

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0