En timme och tjugo minuter!


Hej!

Ja jag gick hem idag och det tog mig en timme och tjuog minuter, då har jag även stannat på vägen och fotat lite. Jag är så stolt över mig själv!:)
Men jag åkte en liten bit först, det var en mamma från dagiset som frågade om jag skulle ha skjuts och då kan man ju inte tacka nej liksom:) Åkte med henne till skolan som ligger en kvarts gångväg från dagiset, stannade till i skolan för att hälsa på mina gamla dagisbarn som Jonas har nu. En tjej som jag fick en fin kontakt med, som har tjatat efter mig typ varje dag, blev väldigt glad över att se mig!
Sen gick jag hemåt köpte mig en glass, mkt god!

Njöt av de fina vädret, nu har man världens bästa jobb när man får vara ute så har mkt under dagarna, tänk er folk som sitter inne hela dagarna på kontor.
   
Fotade lite på vägen som sagt fick väldigt fina bilder:) Älskar min nya kamera, men den är ju lite klumpig att ha med sig när man ska ut en kväll eller så:) Får gå på jakt efter en liten mindre:)

Jo en sak till innan jag slutar, det är många som läser bloggen ser jag, men vart är alla kommentarer, visst förstår att ni "gamla" inte kommenterar hela tiden, men ger man er en kommentar så kan det vara kul att få något tillbaka, och det kankse har kommit till några nya, vilka är ni isåfall:)???

Nu ska vi se lyxfällan!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Superfin bild på krokusarna! Jag vill också ut och fota - men först måste jag klara matteprovet. Nu ska jag sova, har varit i Finspång så jag ligger i sängen hemma hos en kompis och slösurfar när jag borde sova.



Ha det fint!

Puss

2009-04-02 @ 23:22:14
Skrivet av: Fru Evelina

åh laserdome är ju bara SÅÅÅ kul! var länge sen jag spelade men kommer fortfarande ihåg det =)



hoppas ni får en trevlig helg!

kram

2009-04-04 @ 08:06:05
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: AMANDA FALK

mysiga bidler, fina blommor :D

Ha en toppen kväll!

2009-04-19 @ 18:49:42
Blogg/hemsida: http://amandajosefine.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0