Ny vecka med en födelsedag i slutänden;)

Hej!

Så var det ännu en ny vecka, och snart första maj, hjälp vad tiden går. Denna veckan är inte en vanlig vecka för det är Emma födelsedag, Hurra, hurra, hurra!! Hihi, jag är verkligen som ett litet barn när det gäller födelsedag och julafton;) På lördag blir jag så mkt som 23! Då befinner vi oss i Danmark, ska åka dit med Jonas hela familj och jag får leka med
Åke skrutten!!:) vi åker här ifrån på torsdag på valborg, vi ska åka tåg, det kommer bli skönt att åka det. Sen sover vi en natt hos Jonas föräldrar och sen tidigt i grynigen åker vi mot Göteborg och tar båten över till Danmark. Vi kommer att bo söder om Hirtshals (låter tyskt) :) Närmaste större stad är Aalborg, dit ska vi på min födelsedag! Vi åker hem från danmark på måndag så vi har tagit ledigt en dag nästa vecka.
Det ska bli skönt att komma bort en sväng och det finns en pool i huset! Häftigt:)

Denna vecka så blir händer det inte så mkt förren på torsdag då, men det kan ju vara skönt, för förra veckan var det ju mkt!
Igår var vi ju på lakrisfestivalen, mmm vad gott, köpte lite smått och gott, jag gillar lakris med choklad så det köpte jag, sen om man köpte glassen lakrispuck, så fick man en T-shirt på köpet, men Jonas ville inte ha någon glass, men han fick en T-shirt ändå, så det var ju snällt:)

Nu ska jag titta på spårlöst en sund, innan sängen!
Ha en underbar vecka alla kära läsare!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag filar på din present just nu. Något speciellt du önskar dig? :)

2009-04-27 @ 21:59:13
Skrivet av: Fru Evelina

wiiie snart blir vi gamla båda två hihi =)

varför är du arg??



kram

2009-04-28 @ 14:27:20
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0