Nya stövlar! Vilken färg??;)

Hej!


Idag har det inhandlas ett par nya gummistövlar, Och de blev såklart ROSA;) Mina andra var trasiga så det var på tiden:)

Snart ett nytt avsnitt av Desperate Housewife, det är så roligt! Någon som följder det vad tycker ni om det? Jag bara älskar det, det bästa på tv:n:)

Men nu sitter jag här och kollar runt på nätet, betalar lite räkningar.. inte det roligaste. Men det måste ju med göras. Samtidigt som lyssnar jag på mina gamla skivor från när jag pluggade i vimmerby, får en massa minnen, skönt att komma bort en stund en dag som den här, har inte varit den bästa dagen på jobbet, men nu är den över skönt det! Och sen får man lite ledigt snart den känns skönt det!

Innan jag avslutar måste jag bara tipsa om en Kille med namnet Axel på youtube. Han kommer från Västervik, där jag kommer ifrån, jag hade Axel i scouterna, när han var mindre, nu satsar han stenhårt på musiken, och det tycker jag att han ska göra! Vilken talang, vilken röst, gå in och bedöm själv. För mig är du en stjärna redan Axel! Länk Han har gjort egna låtar med! :)

Nu ska jag kolla vidare här!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Klara

Har du köpt dem på Rusta? Köpte själv ett par på Rusta. Snygga, men de höll bara en månad.

2009-04-29 @ 07:51:27
Skrivet av: Fru Evelina

vad fina dom var!



jag fyller den 17e!

kram

2009-04-29 @ 10:05:23
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0