Underbar pojkvän och bra föreläsare!

Hej! eller med god natt kanske!

Har för ett tag sen kommit hem från en jätte bra föreläsning med Lou Rossling! Vilken kvinna! Får berätta mer om det vid ett senare tillfälle, men måste bara berätta att Jonas han är för söt han:) Nu när vi ska gå och lägga oss så säger han
"ja just det jag köpte två majblommor idag med, en till dig och en till mig" Är han inte för snäll min Jonas, och det är ju så fina majblommorna i år, ROSA;) Ska pryda min skinnjacka, men nu ska sova så jag orkar med morgondagen, då får vi förhoppningsviss reda på hur det kommer se ut till hösten och vart vi kommer att jobba.. Anntingen en glad eller arg Emma när jag kommer hem imorgon.... Håll tummen för en glad Emma, snälla!


Sov gott alla!
Må gott Puss & Kram!

Jo just de på söndag så ska vi gå på lakrisfestival inne i stan, någon som hört talas om det:)?
Puss!



Kommentarer
Skrivet av: Fru Evelina

åh ska spana efter majblommorna, rosa är ju inte helt fel =)



kram!

2009-04-22 @ 10:16:03
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: maria

wow, vad coolt med lakritsfestival!! nu blir jag riktigt avundsjuk!

2009-04-22 @ 11:49:56
Skrivet av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-04-22 @ 11:56:38
Blogg/hemsida: http://memie.blogg.se/
Skrivet av: [ Erika's Viktresa ] -21kg! Före&Efter bilder ute nu!

TAck ska du ha! :) Ja han är bättre nu. Dock väldigt mkt diarré osv. MEn är nog tänder som är problemet så. Lille prinsen.



Allt bra med dej?

2009-04-22 @ 21:13:52
Blogg/hemsida: http://lifeabouterika.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0