Sushi- helt ok!

Hej!


 

Sitter och lyssnar på Orups skiva, vilken kille han är;) bilder från gårdagen kommer upp senare!
I torsdag bjöd Linn oss på sushi, vegitariskt, Jonas la sig direkt;) men jag åt några och tyckte det var helt ok, men inget man äter varje dag, men någon gång ibland, men vad ni en gör testa inte med kräftsjärtar, Hua mig!:)

Så Linn nästa gång du är här får vi väl testa det ute kanske:)?!

Nu ska vi äta mat här, idag blir det tacos gratäng:)!!
vad har ni för er idag??:)
 
 

testa inte denna sortens sushi bara:)!!


 

Må gott, Puss & Kram!


 



Kommentarer
Skrivet av: Annica

Min pappa hade ju cancer i ca 5 år men på slutet så fick han cancer i hela kroppen så det gick inte ta bort eller göra något. :( så han gick bort den 16 februari.



Killen åkte dit med sin mamma, och sina två syskon :O fast han kom hem inatt så idag är han till Örebro på torgmöte där, så imorgon ska jag hem och då kanske jag får träffa honom igen! :)

2009-08-08 @ 15:55:45
Blogg/hemsida: http://anniicanilsson.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0