Jag kunde visst;)!!!


Hej!

Jag kunde visst steka ägg, hehe, jag stekte ägg till middagen ikväll och jag har nog aldrig gjort det vad jag kan minnas... Jag kommer ihåg att när min mamma stekte ägg när jag var mindre så skvätte det så mkt och de var jag rädd för, men de funkade ju galant idag;)

Nu sitter jag och tittar på julkalendern, den är verkligen BRA!!! hoppas den fortsätter att vara bra, gillar när det är lite musik i:) Jag tror att många barn gillar den med, de pratas om kalendern på dagiset:)

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Duktigt.=) Jag låter alltid min man steka ägg, tycker hans blir godare än när jag gör dem.

2009-12-02 @ 20:33:25
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0