Julgalan med jobbet!

Hej!

I lördags var jag och några av mina kollegor på julgalan, vilken kväll! Tack tjejer! Jag tänkte inte skriva så mkt utan bilderna som är ganska många får tala för sig själv, men säger bara att detta måste vi göra om, varken det är julgala eller något annat;) Vi har ju visseligen bokat in en middag hos mig i januari:)



På dessa första bilderna kan vi se att vi hade en rolig resa in till Anexet där julgalan hölls:) Och nej jag är inte naken på de två första bilderna;)





Väl inne i Anexett, vi käkade god julmat, min tallrik ser ni på sista bilden här;) hehe, mkt gott fanns det, eller??
Jo de gjorde de, detta är min andra tallrik där jag bara tog de godaste!:D




Sen efter maten började Jennifer gäspa, en timme senare sov hon nästan och fick åka hem, hon var helt slut, så kan de gå om man äter mkt julmat;) eller var de julmaten??;)




Vi fortsatte kvällen med en julshow! EMD, Linda Bengtzing, Kate Ryan, Markolioo och E-type showade:) Jag som är kändiskåt måste bara berätta att bilden med markolioo, prices efter att den togs så gick han förbi mig!!! Hihi:)




Efter showen spelade E-type flera låtar och vi skakade mkt rumpa;) Men Galina och Lotta på sista bilden tog de lite lungare;) Många kort blev det på mig med, men jag är ju lite egenkär som ni vet;)?
Kvällen avslutade iaf med mera dans natten lång, jag vill TACKA Denise, Fia, Lotta, Stephanie, Jennie, Galina, Axana, Jennifer, Marlene för en oförglömlig kväll och mig själv för att jag kom på idén om att gå på julgalan:)

Och ni har inte missat mina RÖDA läppar va??;) hihi. snygga de var;)

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

sv: tack så mycket =)



Vilka fina bilder! kram

2009-12-09 @ 22:08:06
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Verkar som en rolig kväll.=)

2009-12-09 @ 22:34:07
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Lotta

Vad fina vi är på bilderna och ja visst är dina läppar härligt röda! Tack för en bra idé, någon måste ju komma på det och det var du, tack för en jättetrevlig kväll Emma!

Kram

2009-12-10 @ 22:13:06
Skrivet av: Jeanette

Vad glad och söt du är, Emma!

2009-12-12 @ 22:23:16

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0