Friterat och Rosa tvål!

Hej eller mera go kväll!

Nu har ännu en vecka börjat och det är inte vilken vecka som helst, utan MELODIFESTIVALEN börjar!!!!
Vi ska gå på första delfinalen nu på lördag i Göteborg, det ska bli så kul:) Vi ska ta med mammisen, hon fick det i födelsedagspresent förra året:) Så då får man träffa Mammisen igen!:) Plus två kompisar till.
Sen ska vi gå på finalen i Globen i mars, men då hänger inte mamma med..
Jag är verkligen ett mellofreak!!! Det är det bästa med början av året att det startar, det går så fort nu till våren, jag har redan börjat höra fåglarna kvittra, Härligt!!! :) Nu är våren snart här!

Ihelgen var vi hemma hos Jonas föräldrar, kul att komma hemifrån, nu har jag en del inplanerat framöver, det är så kul att ha saker inplanerat, jag är en tjej som gillar att planera och fixa!
I lördags på förmiddagen så träffade vi Jonas kompis inne i Lidköping, vi fikade på favostället Elake Måns, så goda mackor!!, på kvällen så åt vi friterade räkor med currysås och till efterätt så åt de andra friterade bananer, men jag gillar inte varma bananer så vi testade att fritera kiwi, gick mkt bra och smackade mkt gott:)
    

Linn min älskade vän skulle ha kommit hit ikväll ,men hon kännde att hon inte skulle hinna med,hade en del kvar att göra innan hon skulle fara vidare,  så det blev inget besök:(.... Men vi har redan planerat in en helg som hon ska komma hit i maj:) Den 8, då Linn!!! Linn flyttade ifrån Stockholm, hem till Västervik innan julen och det tyckte jag var himla tråkigt, men skönt att du mår bra igen och vi ses ju lite då och då ändå!! Love.....

Idag har jag fått en present av en av mina arbetskamrater, Lotta, gissa vad....
Jo en ROSA tvål, hon hade sett den på coop igår och var bra tvungen att köpa den till mig snällt!! Det finns snälla på jobbet med.....


Nu ska jag hoppa i sägen, sov gott alla underbara!
Må gott
Puss & Kram!

P.s jag ska försöka att göra fler än ett inlägg denna veckan:) Om ni vill det;)?? D.s




Kommentarer
Skrivet av: S A O S . B L O G G . S E

Hej och grattis till vinsten i min tävling! (http://saos.blogg.se/2009/january/tavling-vinn-skuggor-fran-saosbloggse-och.html) Maila mig med vilken färg och adress, mailadressen hittar du i högerpsalten på min sida!

2009-02-02 @ 23:55:14
Blogg/hemsida: http://saos.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Jag plöjer igenom alla kommentarer och mail men det tycks aldrig vara något slut. Vilket är bra iofs.



Iaf, skicka lista på vad du skulle vilja ha. Jag springer ut och kollar priser, senast i helgen och räknar ut frakt osv. Så köper jag sen om du är säker på att du vill ha det och sånt.



Ha de så bra. Ska försöka hinna med ditt mail så snart jag kan.



Va kul att melodifestivalen har börjat igen, minns från förra året att du var ett stort fan av det.



Kramar Louise

2009-02-03 @ 16:25:00
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0