Snart börjar det!

Go kväll!

Nu sitter vi här och väntar på vem som åker ur let´s dance, jag hoppas det blir Car-jan denna gången!
Mina favoriter nu är Morgan, Niklas, Magnus och Lalia:) Vilka har ni som favoriter??

På tal om favoriter, så börjar nu melodifestivalen imorogn, vi ska åka till Göteborg imorgon och se det live:) Vad kul det kommer att bli:) Vilka är era favoriter ur första deltävlingen??
Min är Nina Söderqvist, Shirly Clamp, Alcazar.
De som går vidare tror jag är till finalen
Foto: Vi-foto Alcazar, Foto: Carl-Johan Söder
och till andra chansen
 Foto: Vi-foto men jag tror att ev Foto: Carl-Johan Söder kan sno en plats till andra chansen:)
Det är ju nya regler med, så får ser hur det går till imorgon :)
Jag som alltid (nästan) gillar alla som medverkar i melodifestivalen brukar tycka att det är svårt med att gissa vem som tar sig vidare:) jag är väldigt mkt allätare när det gäller musik, och som vi har sett förut så behöver det verkligen inte vara en schlager låt som går vidare och vinner allt. Jag har ganka svårt att gissa på vem som vinner allt denna gången, men en liten tippning på Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng kanske kan ta hem vinsten!
Vi får väl se.
Bilder från svt.se

Kommer sitta ganska bra, men tyvärr inte på parkett som Jonas kommer göra med Micke och Patrik,(på finalen blir det parkett) men jag är glad ändå, sen får man träffa mamma!

Nu ska vi se vem som åker ur let´s dance:)

Ha en underbar helg!!
Må gott Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: A -*

Hoppas du får en bra dag idag:)

2009-02-07 @ 11:47:58
Blogg/hemsida: http://amandavardet.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0