Åren som gått....

Denna listan hittade jag hos Louise Tänkte göra den med, får se hur resultatet slutar nu då:)...

För 5 år sedan...
Hade några månader kar tills min 18-årsdag, sista året på gymnasiet på Barn och fritids programmet, började fundera vad jag skulle göra efter gymnasiet och var ganska säker på att läsa vidare, till fritidesledare:) Helt ovetande att min kära Morfar skulle hastigt försvinna från oss bara några veckor senare......<3

För 3 år sedan...
Levde studentliv på folkhögskolan i Vimmerby, pluggade till fritidsledare som jag hade tänkt mig, träffat Jonas prices på skolan, lycklig och trivdes med livet!:)

För 1 år sedan...
Flyttat ihop med Jonas i Vaxholm, jobbade på dagis (där jag är än idag) Blivit helt plöstligt STOR och byggde upp ett eget liv utan för min kära mammas trygga famn:) 

För 3 månader sedan...
Jobbade som vanligt, längtade mest till julen:) Jag som älskar förberedelserna innan, det är det bästa, sen är ju allt färdigt efter julklappsöppningen.... håller ni med mig?? Ganska nyförlovad. Ett stort steg, och nej det kommer inget bröllop ännu på lång tid, inte för att jag inte vill gifta mig, det vill jag, men inte nu det är mkt annat jag vill göra innan!

Igår...
Min sena dag på jobbet, kom hem sent. Käkade mat och ringde Mamma om melodifestivalen på lördag, som jag längtar!. Kollade på top model det bästa på tisdagarna!:)

Imorgon...
Jobba igen, börjat med en inskolning väldigt kul:) Till en känd fotbollspelare, mer säger jag inte sekretess....:)
Hämta ett paket som väntar på mig från H&M :)

Om 1 år...
Jag har ingen anning om hur mitt liv ser ut, hoppas jag bor här fortfarande med Jonas, har mitt jobb kvar, sen vet jag inte det får väl ödet säga vad som mera ska hända;) Men hoppas att alla runt om mig och jag själv har det bra och mår bra!

Hur skulle din lista se ut?
Kopiera och gör samma lista i din blogg.

Nu var den klar, kul att läsa om några år igen:)
Nu väntar sägen!
Må gott alla
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sofia - ung blivande brud

Ja gud, sommar vore härligt! Ska nog sno din lista imorgon, sånt där är roligt.. =)

tack, jag blev jättenöjd. Kram!

2009-02-05 @ 23:22:49
Blogg/hemsida: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Skrivet av: Solli

svar: tack! kul att du tyckte om den :o)



kram!

2009-02-05 @ 23:24:35
Blogg/hemsida: http://sollis.blogg.se/
Skrivet av: Fru Evelina

vad kul att läsa! ni behöver ju inte alls vara stressade över att gifta er, det är nog mer vanligt att vänta än att gifta sig inom ett år =)

vi väntade ju exakt 3 år!



kram

2009-02-06 @ 09:37:31
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0