Blommor!

Hejhej!

Snart dags för sommarkrysset här, idag blir det framför tv, men det går väl det med:)

Här kommer en bild från när vi var där förra lördagen, mamma gör en riktigt snygg minn;) hehe!
Så vi kom med på tv:n iaf hehe!


Idag har Micke och Patrick köpt de sista för allsången,vi var inne på hötorget och köpte blommor till artisterna och kören tills på måndag och då passade jag på att köpa mig lite mer, jag gjorde bra fynd, tycker jag:)

En basilika och två pelagonger, de andra vet jag inte vad det heter, men nu har jag lite blommor till Mormor och Inger kommer:)

Nu blir det sommarkrysset! Ha en fin kväll!
Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Jo jag med :) haha



Ha en fin kväll!

2009-07-18 @ 20:54:39
Blogg/hemsida: http://jiggly.blogg.se/
Skrivet av: Mamma

Fina blommer,dom heter petunier.Puss:)

2009-07-18 @ 21:41:38
Skrivet av: Anonym

svar:solem kom fram en liten stund men sen börjkade det regna igen :(

2009-07-18 @ 22:25:55
Blogg/hemsida: http://esks.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0