I´m back!

Hej!!

Förlåt att jag inte har skrivit så mkt på sistone, men har ju inte kännt mig så pigg på att skriva, men idag har jag varit hos doktorn och de var inget fel med öronen och halsen, de behövdes inte behandlas, men fick en salva för ögonen, har nämligen fått ögoninflammation, det bara kom igår:( Så mina ögon är jätte röda och grumliga, men salvan ska väl hjälpa nu får man hoppas! Så nu känns det bättre:)

Vi har ni kommit till min mamma. Vi kom hit igår eftermiddag. Idag efter läkarbesöktet hämtade vi upp Linn och Lillian för att sen åka ut till Gränsö slott och se på kanalsimmet:)
Kanalsimmet går till så att man simmar i en kanal med en huvudbonad som man har skapat, jätte kul att se! Sen gick vi runt där ute lite de har öppnat ett hotell där ute, jättefint, sa till mamma, här skulle jag vilja bo, men det kan man ju inte riktigt när man har gratis boende hos mamma;)!
 
 

Nu snart ska vi hem till min moster för att grilla ikväll hoppas att vädret håller i sig:)
Imorgon ska vi hem till min mormor en sväng sen blir det att gå en sväng på stan på kvällen, varje år vecka 28 så har de något som heter visfestivalen här, då blommar hela stan upp. Det kommer vis sånger till ruinen och spelar och går man inte in och ser det live, kan man strosa runt utanför och lyssna:) Jätte mysigt, men det var mysigare när jag var mindre, då kunde man sitta ner i gräset utanför med en picknick korg, nu står det mest massa öl tält med storbilds tv, inte lika mysigt......

Ja så nu är jag tillbaka igen, hålla tummen att jag blir helt frisk snart med, nu ska vi fika innan vi åker till moster!

Ha en fin kväl, Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linda

ja verkligen!!



jag har sovmorron :D

2009-07-08 @ 15:00:09
Blogg/hemsida: http://ndail.blogg.se/
Skrivet av: Andrea

Hehe oki, det är bara bra med mig, hur e det med dig själv??

2009-07-08 @ 15:19:54
Blogg/hemsida: http://icycold.blogg.se/
Skrivet av: Linda - Livet är rosa!

sv; haha, så det kan gå ibland va :o. Nej, jag är hemma i sverige igen, men jag kanske har glömt att skriva de? haha.

2009-07-08 @ 16:37:55
Blogg/hemsida: http://peassyster.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

svar.hehe okej. jag har börjat smått igen,

2009-07-08 @ 18:11:38
Blogg/hemsida: http://esks.blogg.se/
Skrivet av: melissa

SV: tack så mycket :)

2009-07-09 @ 11:55:51
Blogg/hemsida: http://melissablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0