Mina shoppingfynd!

Hej!

Nu är vi hemma igen:) allsången i Varberg var helt fantastisk rolig, hoppas ni har varit inne och kollat på bloggen, har inte fått upp alla bilderna men det kommer. Men här tänkte jag göra ett inlägg om mina shoppingfynd som jag har gjort under de senaste dagarna, lite har man ju fått med;)





 Gröna glas, har redan blåa som jag fick av Linn, jättefin:)
 Äntligen ett kakfat, tyvärr inte rosa, men det kommer bli skit fint med alla muffins och kakor på detta fat tror jag, sen köpte jag fyra småskålar, 10kr styck!!!
  En dag var Mamma,Jag och Linn i sumpan för att gå på loppis, hittade ett spel och en olivskål:)
 Snygga namnskyltar, (tycker ni att man kan änvända dem året om fast det är kulor, ser juliga ut eller??)
 Massor av Tuppewareburkar (tur att man har en mamma som har jobbat med tuppeware förr)
 Massor krukor av mormor, jättefina, lite cult:)
  Ett servissätt som jag fick av min moster i studentpresent!
  Cultdesign grejer, älskar det märket, fick pengar av mormor i present så köpte lite grejer, den svarta diskmedelsflaskan är så snygg!

Nu ska jag blogga lite mera på allsångsbloggen Kolla in den HÄR
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Kul att läsa lite om dina äventyr igen :) Längtar tills vi ses i Stockholm igen!

Puss

2009-07-22 @ 22:38:47
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Mikael

svar: Ja, Sommarkrysset på lördag igen ;) Lena & Orup blir det på Gröna Lund 7 Augusti.

haha, lugnt. Förstår att det var mycket med det!

2009-07-23 @ 01:01:43
Blogg/hemsida: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Emmmaa!!! Jag har vunnit min första bloggtävling och är så sjukt glad :) En maxad guldnecessär med massa roliga grejer.

Kolla in http://therez.se



Längtar massor efter dig!!

Puss

2009-07-23 @ 16:15:39
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Moster

Du Emma,, Var har du hittat den där diskmedelflaskan????Om ni går till den affären nu när mormor o Inger kommer be mormor köpa en svart till mig...Tack på förhand eller köp en till mig och skicka den till mig....Hoppas ni får en trevlig helg...Kram

2009-07-23 @ 20:04:02
Skrivet av: Emma

Moster-

jag har köpte den i Lidköping, men kan tipsa dig om Mariebergs blommor de har cult design,:)

Annars får du höra av dig så fixar jag en sån, ska till Järpås på söndagkväll, kanske hinner med en tripp in till Lidköping!:)

2009-07-23 @ 21:12:57
Blogg/hemsida: http://princessemma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0