Skärgårdsbåtens dag!

Hej!

Nu ska vi snart gå ner mot stan, det är skärgårdsbåtens dag här i eftermiddag, Det kommer båtar från Stockholm, marknad och fina båtar i hammnen:) Så vi tänkte käka gott där nere innan alla Vaxholmare kommer dit;) Och tur med vädret fick vi med, men det blåser en del, men iaf inget regn, det var som spö i backen i förmiddags!


En rolig överaskning som jag fick idag på jobbet var, kakor och vetekrans! jag stängde igår och vi stänger vid halv sex, men så hade jag ett barn kvar som skulle gå redan klockan 16.00 men inte hade blivit hämtad, och vi väntade och väntade, men ingen kom så vid 17.40 skulle jag ring till föräldren men då prices ringde föräldren och sa att de hade blivit fel i komunikationen;) så klockan 18.00 kom föräldren och hämtade sitt barn, och som tack för att jag stannade kvar, (de måste jag ju, kan ju inte bara lämna barnet) så fick jag en kakburk och vetekrans! Det tyckte jag var snällt, men aldelles för mkt, tyckte tillockmed att det var pinsamt, men vilka föräldrar det finns, Underbara:)!


Nej nu ska vi gå ner till stan!
Och får se om det blir träning imorgon, Denise är hemma med sina sjuka barn:(.....

Ha en trevlig kväll! Må gott, Puss & Kram!
Just det idag är Alexander Rybak och spelar och signerar i Vällingby, buuu!!!!:( hoppas man får chansen att se honom i sommar:)





Kommentarer
Skrivet av: Linn

Vilken gullig förälder! Fler sådana åt folket :)

Jag hoppas också Alexander Rybak kommer till Sverige, gärna en dag då man befinner sig i Stockholm.



Puss

2009-06-03 @ 18:35:30
Skrivet av: Ida

fin blogg du har :)



vore jättegulligt om du ville rösta på mig som veckans blogg! :)

Nr1- Idas lilla blogg. Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-06 @ 16:27:15
Blogg/hemsida: http://perfektioon.blogg.se/
Skrivet av: sarah

det där såg ju inte lite gott ut:)

2009-06-08 @ 16:23:48
Blogg/hemsida: http://sarahparah.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0