Svenska gubbar!

Hej!

Ja nu har vi kommit fram till Jonas föräldrar, ja eller det var ett bra tag sen:)
Nu har vi ätit en god grillmiddag och ätit svenska jordgubbar! Dom var lite syrliga, men helt ok:) Sen har jag busat massor med Åke skrutten:)

Nu ska vi titta på sommarkrysset, är lite ledsen över att jag inte är där, Erros är ju där, men nästa lördag är jag där! Ska se om jag ser Micke och c/o:) jag bara älskar sommarkrysset, alla kändisar;) hehe

Nu är allt packat och klart inför resan med, vi åker kvart i två i natt!




Nu börjar det snart!
Ha en trevlig kväll, må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt :D Den kostade 398:- :)

2009-06-13 @ 21:24:21
Blogg/hemsida: http://carolinefrank.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Superduperlyckatill med resan nu ;)

Pöss

2009-06-13 @ 23:44:53
Skrivet av: Hanna

Mmm, gott med jordgubbar.

2009-06-14 @ 06:28:33
Blogg/hemsida: http://hannafialotta.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0