Bio och foton!

Go kväll!

Ja så har man kommit hem från bio myset med Linn, filmen var en riktig Emma film, Jag skrattade mest och högst i biosalongen;)

Och nu när vi kom hem så låg det två påsar med foton i 200 bilder för ynka 100 kronor de ni:)
Genom postfoto och fujudirekt så får man som ny kund 100 bilder gratis, man betalar bara för portot:) Ett tips!


Nu så snart är det ju helg igen! Åker till mammsen imorgon,(Jonas stannar kvar här hemma) åker med Linn det ska bli skönt med lite sällskap, jag som inte alls gillar att åka buss och sånt urtråkigt ju!!! :)
Under lördagen ska vi på årsmöte för scouterna, när jag var yngre så var jag aktiv inom scouterna, men nu när jag först pluggade till fritidsledare och sen när jag flyttade hit upp så har det inte blivit lika aktivt längre, men ska bli väldigt kul att träffa alla goa människor igen!

Vad ska ni göra under helgen?:)

Ni får allafall ha en fin helg!
Må gott, Puss & Kram
nu ska jag roa mig med fotona innan jag somnar:)


Kommentarer
Skrivet av: Fru Evelina

vad bra att du gillade filmen! vilken var det?

kul att ha lite foton att pyssla med, jag har fortfarande inte satt in bröllopskorten i album, suck!



Bebisnamnen får nog fortsätta vara hemliga :-)



kram

2009-03-28 @ 08:58:34
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Kan du fatta att det var en vecka sedan vi sågs redan?

Hjälp vad tiden går fort!!



Vilken film såg nu?

Kramar Louise

2009-03-28 @ 11:52:56
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Moa

Hej på dig=)

vill bara säga att du gått vidare i min tävling eftersom om Magnus vann!

så gå gärna in och svara på utslagsfrågorna;)

2009-03-28 @ 12:36:51
Blogg/hemsida: http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se
Skrivet av: [ Viktoriae ] - En blogg om självkänsla & mycket mer...

Kikar in så här sent och önskar dig en god natts sömn och en trevlig helg!

2009-03-29 @ 03:25:17
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0