Ny vecka, vad händer??

Hej!
Sorry för dålig uppdatering men har varit hos min mor i helgen och vi var ju som sagt på scoutårsmöte under hela lördagen och sen blev det Robinson på kvällen och går så åkte jag ju buss typ hela dagen, (fyra timmar), men det känns som en evighet, jag gillar inte alls att åka buss, bil och sånt när man måste sitta still, det bästa är tåg då kan man röra sig lite mera. Men det jag skulle skaffa mig är en liten minidator så jag kan roa mig med den, då skulle resorna bli mkt roligare, någon som har någon på förslag:)?? (Gärna en rosa) ;)

Ja så var det en ny vecka igen, vad händer denna vecka, Jo imorgon blir det våffelfest på dagiset med föräldrar och syskon:) Sen jobbar vi kvar en stund med lite fix till våra utvecklingsamtal, ska bli skönt att få lite gjort på det.
Sen på torsdag har jag tänkt mig att gå hem hela vägen från dagiset och hem, det tar ungefär en och en halv timme.
Vaxholm består av många olika öar och vaxholm är ju den största och jag jobbar på en ö som heter Resarö, det går att gå dit men till de andra öarna måste man åka färja, tur för mig att jag jobbar på Resarö, då för man gratis motion;)
Så om det är fint väder ska jag traska hela vägen hem och se hur lång tid det tar!

På lördag kommer min gamla studiekompis (från vimmerby) Sara med kille och hälsar på oss och ser hur vi bor, trevligt trevligt, Ni är så välkomna Sara;) Kanske man ska baka lite då:) Jag skulle nog vara mera i köket här hemma om det fanns ordentligt med ytor, men det har vi tyvärr inte eftersom det är ett gamalt hus...... Men man får göra det bästa av det, vi får se om det blir en bakdag:)

Och snar är det påsk med, vad ska ni göra då? Min Mamma kommer hit och vi ska ha lite mysigt, Jonas åker hem till sig och firar påsk, för mig betyder inte påsk så mkt som för Jonas så därför åker han hem och jag stannar kvar här och har en helt vanlig helg, det ska bli skönt att inte fira påsken så mega mkt, vi ska till Ikea och äta ute på påskafton:) Men julen den älskar jag!:) den får man inte missa!
 
Påskliljor (heter dem så??) från förra påsken och på andra bilden så såg det ut under påsken förra året, hoppas det inte blir så nu!!!



Ja det är vad som händer här:) Vad ska ni själva hitta på för kul??
Vad ni än gör hoppas ni får en underbar vecka!

Nu blir det familjen annorlunda!
Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Elin - Design&Makeup

Alltså man "köper" en design fast istället så ser man det som en skänkning/donering. Vi som designare slipper en massa tjafs om man gör så :)

2009-03-30 @ 20:39:57
Blogg/hemsida: http://designandmakeup.se
Skrivet av: Sofia - 18årig blivande brud!

ja det är riktigt svårt.. =) Mysig helg du verkar haft!



kram

2009-03-30 @ 21:08:18
Blogg/hemsida: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Gomorron!!

hoppas du har sovit gott :)

2009-03-31 @ 07:41:24
Blogg/hemsida: http://ndail.blogg.se/
Skrivet av: annie

Heej! Jodå allt är fint här, hur är det med dig?



Ja, det heter påskliljor hehe! :D



Kram!

2009-03-31 @ 09:30:03
Blogg/hemsida: http://lillaannie.se
Skrivet av: Linn

Minidator verkar otroligt praktiskt. När jag köper min första egna dator är det allra viktigaste att den är lätt. Min jobbdator är rena blyklumpen att släpa omkring på.



Jag började veckan med en rejäl träningsomgång och brödbak till klockan 12. Det sistnämnda kanske inte det ultimata :)

Hoppas du får en fin vecka med massa smarriga våfflor och mycket motion.

Puss!

2009-03-31 @ 10:15:18
Skrivet av: Jessica

Heej

Jag har precis köpt en liten behändig dator, den heter Eee pc. Kolla upp de, ja e super nöjd =)

kram

PS den finns i olika färger...

2009-03-31 @ 11:14:28
Skrivet av: Elin (Jonas kusin)

Hej!

Kul att Jonas kommer ner till påsk, men jag hade ju hoppats att du också skulle göra det. :( Jaja, vi träffas väl på bröllopet i sommar iallafall! Kram!

Elin

2009-03-31 @ 15:53:08
Skrivet av: Linda

Det är bra med mig, slappar framför tvn, e totalt trött.

2009-03-31 @ 20:24:27
Blogg/hemsida: http://ndail.blogg.se/
Skrivet av: Ulrika

Hoppas du får en braig vecka du med =)



Vill oxå tipsa dig som redan är med o tävlar hos mig att jag nu dratt i gång ännu en spännande tävling..en som passar hela familjen =)



http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



Kika gärna in =D

2009-04-01 @ 11:54:55
Blogg/hemsida: http://uj76.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0