Vilken kväll!



Hej!

Ja vilken kväll det var igår!!! Malena gick ju vidare som jag hade hoppats på!!! Shit vad nervös jag var när folkets röster delades ut, Måns låg ju i topp och jag ville verkligen inte att han skulle vinna, ingen låt som har chans i Moskva, Sen när Petra ropar ut att han får 48 poäng skriker jag ut JJJJAAAAA!!!!!! yes, yes så bra, sen då när det ska delas ut 120 och 144 så vet jag inte riktigt vart jag ska vägen, börjar vrida mig på stolen av nervositet, Nu står det ju mellan Caroline och Malena sa jag till Jonas:)
Petra säger 120 poäng till melodi nummer 2, då tänker jag nu tar hon hem det Malena allså, men sen när man sitter där så börjar man tänka att nej, hon vinner inte... så började jag ränka ut om Agnes kunde vinna, och det kunde hon då blir jag ju ännu mera nervös, Snälla Petra säg nu vem som vinner!!!! Och då kommder det 144 poäng till melodi nummer 11!

Jag bara ställer mig upp och skriker av glädje!! och hoppar upp och ner!!! Vilken lycka!!!Sen all konfetti som ramlar ner från himlen det går liksom inte att beskriva vad man känner då!  Det var så speciellt eftersom det är första gången jag är på en final och den jag hejar på vinner!!! Storslaget!!
Så kvällen var helt fantastisk trots att jag inte kom in på efterfesten;) hehe! (en stor dröm för mig, någon som kan hjälpa mig säg till;) Eller överhuvudtaget få gå på röda mattan;)!

Platserna var jätte bra tycket jag för att kunna se bra, men inte för att få vara med på tv:n så min skylt kom nog tyvärr inte med......
Men jag är ganska glad ändå!
Hoppas nu Malena går vidare till den stora finalen i Moskva, men det tror jag, hon har ju en ganska speciell låt som många andra verkar gilla;) Så den går nog hem i eurovision:)
  
   
                                                   

 Vi käkade på en grekisk resturange innan:)
  Träffade Laila inne i arenan
  Så här såg vi ut igår;)
  Christer Björkman!
  Jag med en ROSA ballong
  Petra Mede!
 Snälla, snälla Caroline;)
  Emilia, snyggt nummer hade hon!
 Alcazar ännu bättre nummer!
 Den bästa av dem alla!!!!
  Träffade på Bonnie utanför anexet, kul att träffas;)


Nu ska jag äta lite mat, ha en fin vecka alla!
Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Fru Evelina

jag blev faktiskt lite glad när malena vann igår! hon var cool, och SÅ mkt bättre än "snälla snälla" =)



kram

2009-03-15 @ 19:25:36
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/
Skrivet av: Maud

Ja, jag kan tänka mig att du blev glad och ställde dej upp Det är nästan som att "Jag kan se dig"..

Ska du till Moska nu????

Sanna har en blogg nu..vill du ha adressen?

Kan skicka den till dej,,Hon är ju iväg nu..Icehotellet...



Hörde att ni hade haft det trevligt morbor o ni..

Kram

2009-03-15 @ 21:24:52
Skrivet av: Bonnie

Hej! Fin bild vi fick där! Kul o träffas!

Kram kram! / Bonnie.

2009-03-15 @ 22:11:22
Blogg/hemsida: http://schlagerzoot.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Meen var du där igen. Hur fasiken lyckas ni få tag på alla biljetter överallt?

Var du med i tv?



Jodå, klart du vågar träffa mig. Haha.

Hur kommer du in till Lidköping förresten?

Kram Louise

2009-03-16 @ 10:11:14
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Lotta

Ja, ja du froterar dej som vanligt med kändisar.... inte får Janne och jag göra det inte..... Skämt å sido, nu vet jag vem Janne Eriksson är, han gjorde mål 1992. Jo föresten, min Janne har bott på samma hotel som Freddy Mercury.... Kram Lotta

2009-03-16 @ 21:56:42
Skrivet av: Anonym

Ja, ja du froterar dej som vanligt med kändisar.... inte får Janne och jag göra det inte..... Skämt å sido, nu vet jag vem Janne Eriksson är, han gjorde mål 1992. Jo föresten, min Janne har bott på samma hotel som Freddy Mercury.... Kram Lotta

2009-03-16 @ 21:57:49
Skrivet av: Ida

Vad roligt med nån till som hejjade på Malena! :) Tror det kommer gå bra, hon är snygg, har utstrålning, snyggt nummer och en bra, men lite annorlunda låt. Succé alltså ;)

2009-03-17 @ 04:03:38
Blogg/hemsida: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Skrivet av: annie

Cooolt att du var i globen! :D ni verkade sitta rätt så nära! :) häftigt! kram

2009-03-17 @ 19:45:53
Blogg/hemsida: http://lillaannie.se
Skrivet av: Sandra

Ja hennes låt var ju lite annorlunda så hon vann nog på att vara unik. Bra låt även om jag tyckte attdet fanns bättre. Jag tycker nämligen inte Malena sjunger bra när hon sjunger vanligt. Hon kan sin opera men inget annat.

2009-03-18 @ 12:14:04
Blogg/hemsida: http://munkakvarn.blogg.se/
Skrivet av: CAROLAHJN ;)

Sv: inga kommentarer ;D haha jag vet inte vad jag tycker.. FAktiskt.



Själv? kram :D

2009-03-18 @ 22:19:05
Blogg/hemsida: http://carolajhn.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

fina bilder! kul att du träffar så många kändisar :-)



ang. din länk...jätteskumt! har för mig att jag la upp en länk till din sida för längesen..men såg nu att den inte är kvar..kanhända att den åkt bort är jag varit o pillat i koden...lägger upp den i veckan :-)

kram!

2009-03-22 @ 23:27:23
Skrivet av: Solli

fina bilder! kul att du träffar så många kändisar :-)



ang. din länk...jätteskumt! har för mig att jag la upp en länk till din sida för längesen..men såg nu att den inte är kvar..kanhända att den åkt bort är jag varit o pillat i koden...lägger upp den i veckan :-)

kram!

2009-03-22 @ 23:27:39
Blogg/hemsida: http://sollis.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0