Måndag!

Hej!
Så var det en ny vecka! Skulle ju lägga upp bilder från fredagens utgång, men har gjort så mkt annat idag efter jobbet. Så det får bli imorgon! Jag planterade om mina små växter som jag planterade för ett tag sen, hoppas de klarar omflytten:)

idag invigde jag mina nya Jensleggings, rekommenderar det mkt varmt, kommer från Gina tricot! Värda sitt pris!
 
Sen är jag väldigt nöjd med diademet som kommer från barnavdelningen på H&M, tre för 30Kr det är bra!

Men nu ska jag sova! sov gott
Må gott, Puss & Kram

Det är många läsare, men vart är kommentarerna?? Kanske tjatigt, men så mkt roligare för mig att blogg när man får respons, eller hur.......:/ Och roligare för er att läsa sen med!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Vilken härlig färg på jeansleggingens!

2009-05-12 @ 14:24:01
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0