Personalfest!

Hej!

Helg, Hurra!
Är påväg till våran personalfest, det skulle ha varit hos en arbetskamrat, men hon fick förhinder så nu blir det på dagiset, Inte det roliagste stället men det var en nödsituation, skulle va roligare att byta miljö men jag har ju varit hemma en stund och inga barn finns det ju nu när vi kommer;)

Imorgon kommer Micke till oss och kollar in eurovision song contest med oss:) Trevligt, och om Norge vinner ska jag göra allt som står i min makt att åka till Norge nästa år;) Hehe!
Vi får se men Malena kommer iaf bland det 10 bästa! Om inte hon vinner, vem vet:)??
vad tycker ni inför finalen imorgon?:)
Nu måste jag rusa!

 
Jag diggar hårspännet det kommer från barnavdelningen på HM:)


Ha en trevlig helg, Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: moster

Ja jag kan tänka mig att det är kul att vi skriver o kommenterar,,men var är dina svar?????????

Hoppas ni får en trevlig kväll...

Grannarna åker på solsemester i morgon ..lite avis faktiskt (Mickes mor o far)...

Vet inte vem som vinner...vi får se..Har ju inte kollat...Kram

2009-05-15 @ 20:34:11
Skrivet av: moster

Du har inte ändrat ännu ålder!!!!

Skulle bara påminna..Kram

2009-05-15 @ 20:35:47
Skrivet av: Therese

Haha, jasså, det gjorde han! Jorå, ska hälsa katten..=) Kurt heter han förssten.. Eller Kurre.. Eller skitkatt.. Allt beroende på vilket hurmör jag är på! =)

Helgen blir nog rätt lung, som vanligt..! Ska fixa lite inför min lillebror student i morgon.. Sen blir det melodifetsival såklart!

Själva då? HAde ni kul personalfest? Hälsa Jonas!

2009-05-15 @ 23:05:44
Blogg/hemsida: http://tessi10.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Hoppas ni hade det trevligt! Själv hade jag besök av en kollega, det var kul. Nu ska jag hem till päronen och ladda inför melodifestivalen med en omgång sol. Beach 2009 - here I come :)

2009-05-16 @ 12:30:53

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0