Sjuk igen eller vad händer???

Hej!

Sorry för dålig uppdatering men har inte orkat med det, men känner mig trött hela tiden.... har ont i huvudet  haft som kommer och går och nu så har jag blivit täppt i näsan, vad är detta varför, varför, varför!!!?? Vad är det!! Någon som har en bra förklaring på vad det är?.....

idag har vi varit på teater på dagiset, en mkt uppskattad teater tyckte både vi (fröknarna) och barnen, det var en enmanna teater, men han var jätte duktigt! Riddaren, prinsessan och draken, han spelade alla roller själv och sen så trollade han lite:)
Imorgon så ska vi ut och äta på min avdelning, som avslutningsmiddag, känns så tråkigt vill inte att det ska bli höst nu, sommaren stanna kvar länge hos oss, Snälla!.....
Men trevligt med middag imorgon med mina kära kollegor:)

Här kommer bilderna från våran personalfest i fredags,
   
 

Vi grillade först, sen gick vi in och åt massor av godsaker, det blev lite kallt, men en trevlig kväll!

Nu ska jag vänta in desperate housewife!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Susanna

Ja dwe blir nog så för nu har jag fått så mycket kommentarer om hur bra den är så man kan nästan inte låta bli!

2009-05-19 @ 20:00:34
Blogg/hemsida: http://susstankar.blogg.se/
Skrivet av: Mathilda

svar; längrar oxå till 12:e säsongen ;)

Jag vet tyvärr vem som vinner pga folk som var tvungna att skriva det.. Men men ;P

2009-05-19 @ 20:22:12
Blogg/hemsida: http://mathildas.blogg.se/
Skrivet av: Mathilda

svar: Tycker att det är rätt repektlöst av folk att skriva "blablabla" vinner :o

Men jag tänker se det ändå. Har väntat så länge! ;D

2009-05-19 @ 22:27:08
Skrivet av: Mathilda

svar; Tycker det är rätt respektlöst av folk att skriva "Blablabla" vinner :o

Men jag ska se det ändå. Har väntat så länge ;D

2009-05-19 @ 22:28:01
Blogg/hemsida: http://mathildas.blogg.se/
Skrivet av: alex

glöm inte kolla sista one tree hill avsnittet på min blogg:) sinnessjukt bra, inte ett öga torrt:)

2009-05-20 @ 10:57:01
Blogg/hemsida: http://sthlmsrookie.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Du kanske är lite allergisk mot någonting - du brukar ju vara förkyld ganska ofta. Har du kollat upp det med allergitest någon gång?



Själv har jag också ont i huvudet, men det beror på 4 timmars koncentration på nationella matteprovet. Blä, men nu är det över!



Puss

2009-05-20 @ 12:58:30
Skrivet av: moster

Köp allergitabletter och ät dem ett tag så får du se om det hjälper..Går du till doktorn så säjer han att du ska prova receptfria allergitabletter lovar de gjorde han till Johan inget test..Det är väl för dyrt för landstinget och ta det!!!!!!!!Gör det nu så får du se....Hör du vad jag säger till dig...Haha men det kan hjälpa...

Hoppas att det annars é ok med er...Kramar

2009-05-20 @ 17:44:36
Skrivet av: annie

Krya på dig! Kramar!

2009-05-20 @ 22:35:19
Blogg/hemsida: http://lillaannie.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0