Detta var i paketen:)

Go kväll!

Här kommer sakerna som var i paketen, men blev missnöjd med H&M, inte på kläderna utan på att jag skulle få rabatt. 100 kr i rabatt plus rabatt på ett par leggings, jag ringde upp dem direkt för de hade lång öppet, tur de så att jag kunde få klart direkt. Men det blev ju inte så mkt bättre, damen jag pratade med var jätte otrevlig och sa att jag inte kunde använt den rabatt koden, för den var inte hem skickad till mig, men det har väl inte jag koll på vilka rabatter som skickas hem, inte skriver jag upp alla mina koder, gör någon det?....
Jag kunde ju lika gärna fått den på internet sa jag till henne.

Sen hade jag änvänt en kod flera gånger som hade gått igenom varje gång, och det kan väl inte jag ha koll på heller, som sagt jag skriver inte upp koderna, det är väl något de får ha koll på själva.
Så här har jag gått och trott att på ska betala 289 enligt orderbekräftelsen på min mail, men på följeseden så står att jag ska betala 426. Då blir man såklart lite fundersam och ledsen, här har jag trott att det är 289 som jag ska betala, men sen kommer det upp en helt annan summa när jag hämtar ut paketet! Jag trodde att de gällde de som står på bekräftelsen? Är det någon som vet om det stämmer? Inte att man kan ta bort rabattkoder efterhand. De får väl själva ha koll på vilka rabattkoder som ska funka!!!
Damen jag pratade med var verkligen otrevlig och inte tillmötesgående, vill man ha kvar sina kunder ska man väl vara trevlig tillbaka!
jag mailade direkt efter samtalet och berättade hur det var och hur jag kände, hoppas någon annan kan hjälpa mig!
 




I de andra paketet var det linnen från Anna, hon gör sina egna tröjor/linnen, jätte fina med fina tryck och
härliga budskap!
I de tredje och fjärde var det två gosedjur. Det var en grej under sommaren, man skulle köpa produkter från vissa märken och sen få ihop till gosedjur, jag fick ihop till två mjuksiar:)
Jag älskar gosedjur! När jag var mindre hade jag massor, och satte alla i våran soffa på kafferep;) Har några sparade inte alla. Jag kan gå in i en affär idag och bara känna å den vill följa med mig hem;) hehe!

Nu ska jag sova! Imorgon ska vi till Åke (Jons systers son) fira hans födelsedag, lite sent, men vad gö väl det:)!
Sov gott, Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hejsan, Allt bra? Har du några planer för helgen än då? :)



http://lolad.se/

2009-09-16 @ 23:13:55
Skrivet av: Anonym

sv: ojojoj vad mysigt :D hoppas ni får det jätte trevligt. Själv har jag bara bio inplanerat, sen får jag se vad som händer :)



Vad snygga dom linnerna var!



http://lolad.se/

2009-09-16 @ 23:35:42
Skrivet av: Kashaya

Vilka fina saker du fått hem. Blev faktiskt missnöjd med när jag beställde från H&M, betalade med kort men de lyckades inte med att dra pengarna trots att de fanns på kontot och köpet gick igenom så jag blev tvungen att ta det på faktura istället.. Hur svårt ska det vara att ta betalt från kortet??



Glöm inte kika in hos mig imorgon och se om du vill vara med i tävlingen, ska lägga upp den nu.=)

2009-09-16 @ 23:46:03
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linda - Livet är rosa!

Åh, så fina :D.

2009-09-17 @ 06:44:25
Blogg/hemsida: http://peassyster.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Super snyggt :)

Jag har också tänkt att skicka efter Linnen från Anna, de är ju så snygga :D



Kram

2009-09-17 @ 08:07:10
Blogg/hemsida: http://heea.blogg.se/
Skrivet av: Anki

Fina saker :) Tack, är jätte nöjd med håret. Det kommer tids nog.. tänkte starta en nedräkning till dagen d ;)



Ha en fin kväll

2009-09-17 @ 17:13:06
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/
Skrivet av: "Andys Sanna" :)

Heej! Hoppas allt är bra! Verkligen gryymt snygga linnen/tshirtar du beställt, är tvungen att höra vart man kan hitta hennes hemsida??? :)



Ha det bra och hälsa Jonas! :)

kramkram

2009-09-18 @ 18:46:49

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0