Happy helg på er!

Go kväll och sorry att jag inte har uppdaterat på några dagar, men jag var och träna igår och när jag kom hem så var jag helt slut, en av mina kollegor var med och körde med mig, det var cirkelträning, man har olika stationer som man tränar hela kroppen och mkt styrka!! Så jag var helt matt i armarna och så känner jag i magen när jag skrattar:) Så de gav resultat, ska träna imorgon med, bra att träna när man har träningsverk då går det över fortare har jag hört.

Och idag har jag bara slappat efter jobbet, har fått ont i ryggen med, har ju haft ont i nacken, men det var skönt att träna så hoppas det inte är något annat!
Så jag vill bara önska er en trevlig helg!
Ska ni göra något speciellt i helgen?
Vi ska bara vara hemma!

Nu ska vi fortsätta att mysa och se idol:)
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Trevlig helg!=) Händer inte mycket här heller.

2009-09-11 @ 21:08:43
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Sara

Idag kommer mitt gamla järn-gäng från vimmerby. så vi ska mysa, snacka skit och festa lite :) skönt med hemma kväll också!

2009-09-11 @ 22:14:54
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/hejdetarsara
Skrivet av: Helena

Sv: Jag ringer till affärer för att jag ska göra en Mr.Shop, det vill säga kolla kundservicen och butiken :)



I helgen ska jag på tjejmiddag :)

Hoppas att du får en bra helg :)



Kram

2009-09-11 @ 22:28:15
Blogg/hemsida: http://heea.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0