Kvällen på Liseberg!


Go kväll!

Är nyss hemkommna från Liseberg. Det har varit en trevlig kväll! Och vi vann några priser!
En stjärnvinst på kexchoklad, en första vinst på plopp och en första vinst på filmhjulet!
Så jag är ganska nöjd jag hade ju inte tackat nej till en stjärnvinst på chipshjulet, jag undrar när jag ska lyckas med det??:) Jag som är en chipsoman, jag vill verkligen vinna den JÄTTE påsen, hehe!

Vi började iaf besöket med att äta en god bit mat, vi hoppade på järnvägsresturangen, en resturange inred som ett tåg, jätte fint! och god mat! Sen gick vi runt och strosade, spelade och jag köpte rosa saker i en av prylbutikerna:) Dekorationssaker! ska lägga upp imorgon bild på de:)
Påväg ut från Liseberg stannade vi till vid stora scenen, Lillasyster uppträde och vilket högt ljud, har aldrig varit med om så högt ljud på någon konsert, hoppas de längs fram hade öronproppar!

Jag tog en bild på Jonas utan att han var med på det, roligt tycket jag, men inte lika roligt när han gjorde samma sak med mig, eller jo, hehe:)
 

Nu ska vi se på ett avsnitt av tre kronor innan vi ska sova!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Härligt att gå på Liseberg.=) Hur länge är ni i Göteborg?



Var ett releaseparty för tidningen jag jobbar på.

Tack kan behövas lite lycka till med studierna.=)

2009-09-19 @ 23:45:23
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Ni är för roliga med era lotterier :) Kul att ni verkar ha haft det bra!

Puss

2009-09-20 @ 00:20:10
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Mamma

Chockladen blir bra till kaffet när vi kommer upp.

Idag åker vi till Skönerogården för att träffa Per Morberg kocken och skådespelaren, det ska bli kul. Igår var vi på en tur häromkring och tittade det var också trevligt. Vi hörs ikväll.

Puss

2009-09-20 @ 06:59:04
Skrivet av: Anki

Hihi, vi får väl se om du har rätt eller inte :) Hoppas att ni får det mysigt i Göteborg! Du måste säga hur hotellet var :) Så jag vet om det är värt att boka eller inte :) hihi



HA en bra dag!

Kramar

2009-09-20 @ 09:17:24
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/
Skrivet av: Linda - Livet är rosa!

Åh, vad roligt! Jag hade lite lördagsmys med två vänner jag =).

2009-09-20 @ 10:28:09
Blogg/hemsida: http://lindaviola.blogg.se/
Skrivet av: Millah

Ha en bra dag :)

Kramar // M

2009-09-20 @ 14:41:06
Blogg/hemsida: http://millahoman.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0