Sista semesterveckan...

Hej


Jag har ju glömt bort att lägga upp min vecka, min sista semester vecka är de med, sen början man jobba igen...
Så ska njuta nu av denna veckan, Imorgon åker vi på en tripp till Göteborg! Hälsa på pappa, Jonas bror, äta gott och kanske Liseberg och Universeum, vill gärna testa de nya parisehjulet med, Får se vad vi hinner med!

Ikväll Jobbar Jonas jag ska se på allsången, Emma ska sitta med i publiken, (hon är förälder till ett barn på dagis och min coch inom oriflame) hennes morbror sjunger ikväll, Gösta Linderholm!

Hoppas ni har en fin tisdag!?
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Låter som en härlig sista semestervecka.=)

2010-08-03 @ 17:58:33
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-04 @ 11:51:11
Blogg/hemsida: http://tvminnen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0