Sommarlista 2010!

Go kväll!

Nu har Jonas åkt hem, känns tomt, men snart ska vi få bo tillsammans igen, det känns bra och lyckligt!
Ikväll har jag varit på brandövning med jobbet, en sen kväll, ätit och duschat nu ska jag sova!
Här kommer en sommarlista som jag hittade inne hos Smulan

Sårat någon? Ja, det har jag gjort men inget jag velat eller menat...
Förlorat en vän? Nej!
Träffat nya människor? Ja!, Och träffat nya kollegor nu, ränkas det
Kysst en främling? Nej.
Tagit droger? Aldrig!
Haft en sommarflört? Nej
Gråtit? Ja, flera gånger
Skrattat tills du kissat på dig? Nej, verkligen inte. Hihi.
Tältat? Nej.
Varit vaken en hel natt? Nej, det skulle jag aldrig orka
Solat? Ja, men inte legat på stranden och stekt.
Badat? Jag har bara badat en gång i början av sommaren
Haft ett förhållande? Har redan ett underbart förhållande :)
Gjort dig riktigt illa? Nej.
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej.

Läst en bok? Nej ingen bok läst i sommar, skvallertidningar ;)
Skickat fel sms med flit? Nej.
Suttit vid datan en hel natt? Nej bara nästan ;)
Näckat? Haha. Nej.
Solat naken? Nej.
Fått utegångsförbud? Nej jag har varit snäll hela sommaren ;)
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja, såklart.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej.
Varit i slagsmål? Nej.
Pussat någon av samma kön? På kinden bara
Sjungit högt på ett berg? Nej.
Kysst någon i regnet? Inte vad jag kommer ihåg.
Kysst någon i skogen? Ja. :)
Kysst någon du inte borde? Nej.
Tappat rösten? Nej
Varit på festival? Visfestivalen i Västervik!
Bränt dig? Nej.
Fått en ful bränna av till exempel kläder/smycken? Ja, av mina sandaler med remmar, såg ut som en kassler ett tag :)
Varit utomlands? Nej tyvärr ville!
Gjort ett bra köp? Massor!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej eller jo Karin ju :)
Haft skadeglädje? Vet jag inte
Sovit under bar himmel? Nej, men skulle vara mysigt!
Vad kommer du sakna mest? Ledigheten!!!!

Sov gott!
Må gott, Puss & Kram!

 



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Alltid kul med listor.=)

2010-09-01 @ 12:07:42
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0