Utflykt näst sista dagen...

Go kväll!

Idag har Jonas och jag varit på ett ställe som heter Spiken. De ligger prices vid vattnet. Där finns massa små fiskebodar och café och små mysiga bodar. Vi fikade på glass i det fina vädret och jag tittade såklart in i några bodar, En bod som heter Fjällboa gillade jag, där fanns mkt fina Emma-saker :) Det är faktist en tjej som bloggar vars mamma har den butiken med tre till tjejer tror jag. Så jag var så nyfiken för Sara som hon heter som bloggar har lagt ut massa av grejer de säljer där. Och såklart hittade jag mkt jag ville ha men det blev bara ett armband och en ring som följde med hem, men skulle jag bo här skulle jag gå dit väldigt ofta ;)







Om ni blev nyfikna på Saras blogg hittar ni den HÄR den är värt ett besök :)

Nu ska vi sova snart, imorgon är min sista dag här och min sista semesterdag, sen börjar jobbet igen. Känns jättetråkigt att lämna Jonas här vill ju vara med honom... Men vi se snart igen. Vi ska ta en minitripp till Dalarna i slutet av aug, och innan de ska Jonas vara hos mig ett par dagar. De gillar vi!

Men nu säger jag god natt. Imorgon blir det dop innan jag åker hem, Jonas syster son ska döpas.

Sov gott. Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Ida

Haft en bra lördag? Kramar bruden, :)

2010-08-08 @ 01:17:28
Blogg/hemsida: http://idabjelkert.blogg.se/
Skrivet av: sara

vad roligt att du hade kul på spiken och att du hittade fina saker i fjällboa! det är mammas armband och ring du har köpt, de är så himla fina. alldeled eget påhitt är det också så du är nästan ensam om att bära dem än så länge. ;)



om du vill beställa så är det jag och mamma som kan skicka dig saker. jag kan i och för sig kolla med två av de andra (hon som syr barnklänningar och väskor och hon som syr kläder i lin) om det är något speciellt du önskar. annars kan jag och mamma tillverka på beställning förutsatt att vi kan få tag i materialet!



ja, det var lite synd att vi inte hann träffas men vi ska väl få till det någon gång i framtiden. jag har haft så himla mycket på gång men det brukar ju lugna ner sig lite efter semestern. hoppas du haft det trevligt i min fina stad! :)



kram kram

2010-08-08 @ 09:13:05
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Josefine

vilket fint armband du har köpt ! :)



hoppas att du har haft en bra semester och att du får träffa din jonas snart igen !

2010-08-08 @ 12:14:38
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com
Skrivet av: Marcus Å

Jo, tack det är bra med mig! Har du lite ångest ikväll eller? :(

2010-08-08 @ 17:13:28
Blogg/hemsida: http://slipsens.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0