Gett mig själv ett paket!

Hej!
Hoppas ni hade en härlig julafton igår, de hade jag! God mat, trevligt sällskap och härliga julkappar!
Men en sak som var rolig igår var att jag hade gett mig själv ett paket, och jag visst inte innehållet och det var inte min handstil heller, det är bra gjort!
(Mamma hade skrivit fel)
Nu ska vi äta frukost och sen ska vi åka till min farmor och farfar! Senare ska vi till Mormor och äta rester och sen blir det julbio ikväll!
Hoppas ni får en fin juldag!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: sara

svar: tack fast jag ska inte söka några jobb. :)



hoppas du har en fin jul!



kramis

2010-12-25 @ 17:55:38
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0