Julaftonen hos mig!

Hej!

Här kommer de lite bilder från julafton. Hade en härlig julafton med familjen och i år var Jonas med oss också, de var lite speciellt men mycket trevligt!


Mamma & jag fixar julmaten


Jonas & Johan (kusin) huger in på julmaten


JULMIDDAGEN


Såklart tittade vi på Kalle Anka, men inte så många i år de var synd....


Molly & Boss var julfina!


Tomte kom de med, hurra!


Jag hade visst varit snäll ;)


Molly fick med öppna paket


Johan (kusin) var stolt över sin nya Iphone, hehe


Sanna & Andreas (kusin) öppnade sinajulkappar när Sanna kom


I min familj äter vi allltid risallamalta (vet inte stavningen) isället för risgrynsgröt, hur gör ni?

Det var min jul 2010. Hoppas ni hade en fin jul!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Fina bilder.=) Sv. Härligt att höra. Till nyår ska vi bara vara hemma och äta något gott och ha det mysigt. Själv då?

2010-12-28 @ 20:11:55
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Josie

Tack! Lycka till själv! Tja, det känns som att om jag inte har något mål, blir det oftast inte av ordentligt, utan man fuskar och hoppar över och så du vet.

2010-12-28 @ 21:50:26
Blogg/hemsida: http://fernsehapparat.blogg.se/
Skrivet av: sara

svar: den kommer säkert i din brevlåda snart! :) det var en hel del fint i den faktiskt. så nu längtar jag till våren. :)



ser ut som att du har haft en bra jul!



ps. jag har svarat på jobbfrågan i bloggen idag. du får gärna läsa där.

2010-12-29 @ 09:18:42
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0