Nu är jag hemma!

Go kväll!

Nu är jag hemma, det känns lite konstigt att säga hemma här, det är ju vaxholm som är hemma, men vänjer mig snabbt nog.
Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och fick en trevlig handledare, de känns bra! Nu ska här bara sökas massa jobb!



Vi har även handlat lite, fixat lite här hemma, satt fram adventsljusstakarna, de hade inte Jonas gjort, men tror att han hade sparat det åt mig. Nu har vi avnjutit våran första middag och nu ska vi mysa ner oss i soffan och se Robinson!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Kommer nog snart att kännas som hemma ska du se.=)

2010-12-03 @ 00:28:57
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Mysigt, jag längtar efter att få komma och hälsa på ER!

Puss

2010-12-03 @ 16:32:56

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0