Den har kommit!!!


Från idag när vi åkte färjan över till Gustavsberg


Hej!
Ja nu har min nya ROSA mobil landat!!!
Nu ligger den och laddas, ska bli kul att testa den sen!

Idag har Jonas och jag varit först i Gustavsberg på ittala outlet och jag köpte två äppelgröna kivi ljuslyktor, de var billiga de gillar vi!!!
Sen var vi på IKEA för att köpa skruvar och plugg till en dvd hylla jag har köpt där för ett tag sen, så nu hoppas jag att de ska funka. Sen skulle Jonas köpa Jeans men hade ingen Jeans tur, men kanske kollar på de imorgon om de blir bio i täby:)
Nu ska vi snart se på Robinson, och vad skönt att Victoria fick gå tillbaka till fotbollsplan igår på let´s dance:)

Ha en fin lördagskväll! Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Kul att mobilen kommit.=)



Sv. Jag gick nog på lågstadiet när jag träffade henne, möjligtvis till och med förskolan och hon var trevlig. Fick autograf och sådär.

2010-01-18 @ 17:24:21
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0