Svar på era frågor!

Här kommer frågorna:)
Sofia-- http://frusofia.blogg.se/
jag undrar om du har mycket kontakt med jonas i nuläget?^^

Svar: vi har setts en del sen han gjorde slut, han var här under nyåret, och är här denna helgen, så ja vi både ses och träffas en del just nu iaf:)
 
Louise-- http://louisesa.blogg.se/
Favoritfik i Lidköping?
Vad har du för sommarplaner?
Favorit affär att shoppa kläder i?

Vem är den absolut roligaste kändisen du har träffat?
Vem är den absolut otrevligaste?
Är det någon som du har träffat flera gånger som kommer ihåg dig med namn osv?

Svar:
Fiket vid rådhuset;)

Å hade Jonas och jag varit tillsammans hade jag säkert massor av planer:) Jag som älskar att planera! Men ja de kanske blir en tripp till dig i soliga turkiet;) Sen ska jag besöka hemstaden under vecka 28, (visfestival) med en kollega och såklart mamma!

Min favorit affär är just nu H&M, de har bra budget kläder, gina tricot om de gäller örhängen:) Men längtar massor tills jag får shoppa loss i New york på victoria secret´s och forever 21:)

Den roligaste kändisen jag träffat är nog Tina från cockalong, men den mest speciella har jag tre styckna, Gordon, Peter Stormare och Lars Wallin:) De är tre fantastiska grabbar;)

Mest otrevligaste får jag säga Nina Hedlund från alcazar, under melodifestivalen förra året....

Nja Mat-tina träffade jag ju under hösten ett fler tal gånger, men vi pratade ju bara kort efter varje program, så mitt namn kommer hon nog inte ihåg men mig kommer hon nog komma ihåg om hon kör igen:)
Kashaya-- http://kashaysblogg.blogspot.com
vad ville du bli när du var liten?
Hur länge har du jobbat på dagis?
Vilken var den första kändis du träffade?

Jag har alltid gillat barn, älskade att ta hand om mina kusiner och sysslingar:) Så jag visste redan i tidig ålder att jag ville jobba med barn, då som dagmamma, men sen när jag gick gymnasiet så kännade jag att jag ville jobba med äldre barn så gick fritidsledare linjen och sen hamnade jag ändå på ett dagis:) Men trivs bra! Men i framtiden vill jag jobba med äldre barn. Var även inne ett tag på frisör och florist:)
Men de på jobbet tycker jag ska öppna café;) hihi

Jag har jobbat i 2,5 år nu på dagiset:)

Min första kändis jag träffade kommer jag inte ihåg, men de starkaste minnet jag har kvar sen jag var mindre är träffen med Tomas DeLeva. Han var på vistestivalen hemma i min hemstad jag kan inte varit mera än 8-9 år. Jag och mamma stod och väntade på honom bakom scenen, Jag fick hans autograf och en kram! Jag pratade om den i över 1 månad efteråt;) hehe

Linn
Fraga fran Linn. Kopte du den dar klubban??? MUMS!! =)
Svar: Nej jag köpte inte klubban och tur kanske de var, då hade jag nog tröttnat på polkagrisar:)
Anki-- http://ankihansson.blogg.se/
Kom på en nu med det bums. Hur kommer det sig att man kan se dig sittandes i de flesta publiker kring kanal 4? :) Hur har du bärt dig åt att få sitta i publiken. Verkar superkul i alla fall! :)

Svar: Haha, ja en vän till mig har kontakter med vissa som håller med inspelningar på framförallt tv4. Han såg tinas cockalong och mailade om bilejtter fort och fick till alla programmen, sen ska man ha lite tur med och de har han:) Men det är inte svårt bara att hålla utsick på tv hemsidorna:) Men ibland kostar de! Och JA det är skit kul!!!

Lotta
Klubban, är det den största du kunde hitta? Är den uppäten ännu? Ha det bra, vi ses imorgon.
Kram
Svar: jag köpte inte klubban och tur var väl de, annars hade jag nog hatat poklagrisar nu;)

Kul att få svara på lite kändis frågor:) Nu ska jag sova! Jonas är ju här denna helgen, på måndag ska vi på Idrottsgalan, KÄNDISAR får jag se och Jonas får höra sport en hel kväll. passande;)
Imorgon ska vi ev till IKEA, jag håller ju på att fixa ett sminkbord, och sen så blir de kanske en bio någon dag:)

Ha en U N D E R B A R helg!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Kul att läsa.=) Kommer ihåg att jag träffade Carola som liten.

2010-01-16 @ 01:43:31
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Later som toppenplaner! Spana lite kandisar at mig ocksa. Sjalv traffade jag Mexicos presidents fru igar =)

Puss

2010-01-16 @ 06:40:04

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0