Ny vecka!


Go kväll!
Så var de måndag igen. Denna helgen som varit har Jonas varit här, vi har haft en trevlig helg tillsammans:) Varför ska livet vara så svårt??.... Kärleken framförallt...

Igår var vi på idrottsgalan, Jonas fick de av mig i födelsedagspresent. De var jätte trevligt, och Carl philip var där;)
De mäktigaste var när alla i globen ställde sig upp när sportspeglens pris delades ut till domaren som räddade livet på en hockey spelare!!. Fotade med min mobil kamera och jag är nöjd med den än så länge, men har inte lärt mig den riktigt än, alla fineser:)
Nu ska jag sova imorgon är de redan onsdag. Nästa fredag ska jag ha mina kollegor här hemma på lite myskväll, de ska bli trevligt:)
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Kul att höra att du haft en trevlig helg.=)

2010-01-19 @ 23:12:16
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0