Nya skor!!!

Hej!

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen ? :) Jag har städat idag så det är fint när jag kommer hem igen efter min lilla semester jag ska på nu. Imorgon åker jag ner till Mamma. Min kollega som skulle med har blivit sjuk så de blir bara jag som åker ner, men jag längtar iaf! Imorgon kväll blir det grillkväll hos min Moster! på fredag har jag planerat in en lunch med min Mormor! Sen så blir det att strosa runt nere på visfestivalen :)

Jag kom på här i söndags att jag har ju verkligen inga sandaler, har bara massa tyg skor och de kan jag ju inte ha nu när det är så varmt, så beställade skor från skopunkten och dom kom igår, mkt bra och snabb leverans!
Köpte två par sandaler och ett par tygskor (ROSA) och sen måste jag bara visa mina ROSA-alcazar gummistövlar jag köpte förra veckan för ynka 100 kr!

Så här kommer mina nyinköpta skor!



Nu ska jag se på Victoria dagen och packa de sista!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

söt blogg =)

2010-07-15 @ 08:07:01
Blogg/hemsida: http://citycats.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Nu är du länkad på min blogg!!<333 kram på dig!!

och du har en jätte fin blogg!!<3

2010-07-15 @ 12:31:15
Blogg/hemsida: http://sarapiper.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0