Oranga tånaglar!!!

Hej!

Hoppas ni haft en fin helg, en del av er har väl semester/sommarlov, men de kanske är någon enstaka som ska till jobbet imorgon.. Men INTE jag! Så skönt att få sova imorgon. Helgen och början av semestern har bjudit på lugna stunder.

Idag har jag suttit på balkongen och solat, målat tånaglarna i oranga, ska måla fingernaglarna nu, men vet inte vad de blir för färg, får se.
Min första semester vecka kommer upp senare, nu blir det snart en av mina favoritserier  G L E E!

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Malin, love is forever ♥

fast kulglass är jävligt gott det med :)

2010-07-12 @ 11:03:30
Blogg/hemsida: http://loveisforever.blogg.se/
Skrivet av: sara

heej.



nej, never stopen smakar mer choklad än var non stopen gör. de är supergoda. :)



tack detsamma. kan tänka mig att det är skönt med semester. jag sitter och svettas på kontoret. ingen hit.



kram kram

2010-07-12 @ 13:13:42
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0