Ränsat garderoben!

Hej!

När jag kom hem så fick jag ett sånt sug efter att rensa i min garderob, så gjorde de. De blev två påsar som jag ska ta med mig till jobbet imorgon! Visst känns det skönt i kroppen när man rensat?
 Imorgon ska jag ju till optikern, jag tycker att dessa linser som jag har testat nu är sådär, jag ser lite suddigt ibland så ska fråga om jag kan få testa en starkare styrka eller så kanske jag ska ha ett helt annat märke, får se vad hon säger imorgon :)


Hoppa ni haft en bra start på denna veckan? Jag har haft en lung dag på jobbet, har ont i ryggen på höger sidan, skit stel, en kollega masserade mig och sa att jag var jätte stel, inte bra! Så ska ta mina värmekuddar jag fått av Jonas en jul och lägga på ryggen. Hoppas de släpper lite. Varför jag har ont är väl allt inför hösten, jag kommer ju bo kvar här i Vaxholm till hösten, kan inte flytta nu till Jonas, fast jag VILL, vi har inga jobb och pengar måste ju man tyvärr ha... Så tror att de är de som tynger mig. Det är mycket som går runt i huvudet nu om hur man ändå på något sätt kan flytta i höst, kan vi lösa de ekonomiskt med vikariejobb, eller kan man leva på bara kärleken??.... Men får se vad framtiden utvisar, men längtar till den dagen jag säger Hej då till Vaxholm!

Nu blir det värmekuddar!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Vi får kompensera med att ses mycket i höst. Ta myskvällar, gå på bio, shoppa och ta långfikor! Puss

2010-07-05 @ 21:54:37
Skrivet av: Kashaya

Du blir inte torr i ögonen då? Då kan man se lite suddigt...



De i silikon ska hålla sig fuktiga längre sa min optiker men annars tror jag inte det är någon större skillad på de linserna.



Min helg har varit bra men lite mycket att göra, själv då?

2010-07-06 @ 23:03:16
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Marcus Å

Då har du semester snart alltså, underbart! Skulle du vilja vara med i en intervju alltså? hehe

2010-07-07 @ 08:59:22
Blogg/hemsida: http://slipsens.se
Skrivet av: sara

svar: åh, vad skönt! jag har bara sju dagar kvar nu. längtar supermycket. har du några semesterplaner?



du är så välkommen ut till spiken! :D

2010-07-07 @ 13:01:33
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: sara

svar igen: kul att du gillade armbanden! :)



kramis

2010-07-07 @ 13:14:52
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0