SEMESTER!!!

God förmiddag!

Ja nu har jag semester, HÄRLIGT! Så skönt att bara låta dagarna komma. Men har ju ganska mkt inplanerat, igår kom jag på att jag är ju bara hemma 1 ½ vecka av min semester, men det är skönt vill ha saker att göra!

Nu när barnen har gått på sommarlov har vi fått en del presenter, man känner sig så uppskattad tycker jag ♥ det är en fin gest!

Men man blir ju inte nöjd varje gång man får presenter, hehe, vi har fått en del vinflaskor och jag dricker ju inte, men då har jag fina presenter när jag ska bort :) Men jag fick ju Oriflame grejer av Emma, de fick ju inte de andra de fick en tvål istället, hehe!
Nu ska jag se vad första semester dagen erbjuder!
Ha en fin  L Ö R D A G !

Må got, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Malin, love is forever ♥

tack så mycket :) hoppas allt är bra med dig?

2010-07-10 @ 16:57:02
Blogg/hemsida: http://loveisforever.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Ooo, världens julafton! Boken Väninnan är grymt bra -läs den :)

2010-07-11 @ 17:04:21

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0