Midsommar i Dalarna!

Hej!

Nu är vi påväg hem och jag passar på att blogga:) Internet har inte varit någon höjdare vid stugan, men jag har klarat mig bra, Jonas har en iphone så har kollat lite vad som hänt i världen, men nu är jag tillbaka till verkligheten igen, jobbar i två veckor sen är det semester, mkt efterlängtad semester!

I Dalarna har vi haft det jättemysigt, firat midsommar i gropen i Leksand, fikat i Tällberg och bara njutit av lugnet där uppe och sen har jag hunnit med lite shopping, ska vissa er sen vad jag fyndade.

Men nu bär de va hem som sagt, åker med Jonas och han pappa, vi ska släppa av Jonas pappa vid arlanda han ska till gotland en dag och jobba så då passar de yppeligt att Jonas sjusar hem mig, han ska även ta med lite grejer hem. Nu händer det grejer här i mitt liv! Det känns så bra, vi har nog kommit på hur vi ska göra till hösten, men de återkommer jag med!

Här kommer de lite bilder från helgen!



Första bilden är utsikten från Tällberg, andra bilden är från Leksand känckebröds butik, och den sista bilden är jag och Åke (Jonas syster son) i gropen på midsommarafton.

Nu ska jag vara social med grabbarna där fram!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0