Shoppingen hos Bästa Karin!

Hej!

Vad kul med alla kommentarerna om mitt nya hår! Tack!

Helgen som var,var jag ju hos min barndomsvän Karin. Och vi hann med mkt på en dag :) Shoppade en del, hehe
Men inte så mkt kläder faktiskt, mest grejer till hemmet. Ni kanske är nyfikna så här kommer de lite bilder från vad jag fyndade!

F R Å N   T H E   S P I C E   T R E E

 
 

F R Å N   T H E   B O D Y   S H O P   &   Å H L E N S

 

F R Å N   V I L L G E,   H E M M A K V Ä L L    O C H   C U B U S

 


F R Å N    B O R E T T



Jag hittade tre nya älsklingsbutiker, men bara en finns här i Stockholm. Men en av dem har flera återförsäljare över hela Sverige!

De tre butikerna jag blev förälskade i var, Borett, Village och The spice tree. Village finns i Stockholm och The spice tree har återförsäljare, men Borett fanns bara där nere, synd...

På the spice tree köpte jag massor av roliga saker till hemmet, rosa flingsalt, princess salt, goda teér, sen köpte jag en födelsdagspresent till en vän, men den kan jag inte vissa hon läser bloggen nämligen ;)
Och sen köpte jag min första dekorationsgrej till min mammas 50-års fest senare i höst, men de får bli en hemlis ett tag till vad de blir för tema ;)

Tack Karin för en underbar helg, och de känndes inte alls som att vi hade varit ifrån varandra i tre år! Ska bli så kul när du kommer hit i sommar, Längtar!!!


Nu ska jag snart sova!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Spice Tree såg ut som en rolig butik.=)

2010-06-09 @ 23:06:05
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Karin

Tack själv gumman för en helt underbar helg! Fina bilder du fått upp på all din shopping!

Tur Village finns uppe hos er!



Säg bara till om du vill att jag ska köpa med mig saker från The spice tree när jag kommer upp till dig!



Puss kram <3

2010-06-10 @ 09:05:28
Blogg/hemsida: http://tusenbiitar.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Ja det är verkligen synd...



Min dag har varit helt ok, har spenderat typ hela dagen i tvättstugen så inte superspännande kanske men det måste ju göras. Själv då?

2010-06-10 @ 17:42:38
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: sara

svar: aha. okej. då får vi se då. tycker du ska ringa till ställena du sökte jobb på och kolla om de fått din ansökan och se vad de tyckte. alltid bra att visa framfötterna! :)



kramis

2010-06-10 @ 20:59:26
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Lotta

Nu kan du visa min fina present Emma! Tack en gång till!

Kram

2010-06-11 @ 16:39:18

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0