6 år av saknad.....

Hej!

Idag är det 6 år sen min morfar hastigt gick bort... Jag minns den dagen som igår. De var precis när jag skulle gå till skolan, min morbror ringer mamma och berättar att morfar inte mår så bra, att ambulansen varit hemma hos mormor och morfar och hämtat morfar... Vi fick inte reda på så mycket mera... Mamma såg ambulansen åka förbi våran lägenhet när mamma stod på balkongen och rökte... Jag gick till skolan den dagen, vi skulle hålla ett föredrag inför klassen, jag berättade inget för någon, eller jo för Carro när vi gick till skolan.... Men var nog i sån chock... lyssnade varken på läraren eller någon annan den förmiddagen... när vi i min grupp satt och diskuterade så kommer min lärare in och säger att min mamma är här.... då förstod jag att morfar var död, kände de direkt när hon sa så och fick se mamma. Jag bara grät, de gick inte och stoppa.... En bit av mitt hjärta ramlade av den dagen. Morfar betyde något verkligen speciellt för mig! Det gjorde så ont, och den smärtan finns fortfarande kvar! Varför skulle du morfar lämna mig så tidigt? Livet är inte rättvisst ibland, men jag är lycklig att jag fick den tiden som jag fick med dig morfar.... Jag älskar dig Morfar...♥


Denna ljusstake har min morfar gjort, fick den av min mormor i inflyttningspresent :)
Imorgon ska jag jobba igen, må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Minna ocksa den dagen, tanker pa dig...

2010-03-11 @ 04:08:50
Skrivet av: sara

svar: nej men min pojkvän jobbar kvällar och jag jobbar dagar så när jag går upp sover han och när han kommer hem så sover jag. så det blir inte att vi ses förrän någon av oss är lediga. fast nu ska han börja jobba tvåskift och då kommer vi att ses varannan vecka. kul! :)



så du har också provat princessteét! det är jättegott. :)



ha en mysig kväll!

2010-03-13 @ 17:55:00
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Anki

ja usch. inte kul när ens närmaste lämnar en... om en vecka är det begravning för min kompis som gick bort hastigt i slutet av februari. Jag saknar honom så :(

2010-03-14 @ 15:10:21
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0