Anna var värd detta!

Hej!

Igår var ju finalen och som kvällens vinnare stod Anna!!! De var hon verkligen värd:)
Jag och Sara bara skrek och hoppade runt! Andra gången som jag ser finalen live och det är mäktigare de måste jag säga! Nu längtar jag efter ESC i maj, de ska bli så spännande att få uppleva ESC! Vilket schlager år för mig ;)

Här kommer det lite bilder från kvällen!

  
 

 
 
 
 


Jag fick träffa massa kändisar så jag trivdes igår utan för globen :)
De häftigaste igår var att bli fotatad med Christer Björkman!
Jag såg flera som jag inte fotades med som bland annat, Lars Wallin, (han har ju ju redan kort på sen förra året), Magnus Hedman, Lotta Engberg, (henne frågade jag men hon hade inte tid att fotas, men hon fotades med någon annan sen såg jag...), Bert Karlsson, Eric Saade, Ola, Carolina Gynning, Med flera kommer inte ihåg alla :)

Anna kom med en limosinen, hon gick bara in, men de kan jag förstå... Sen kom Darin men vi såg inte att de var han, de var Patrik som såg honom, han hade en jätte luva på sig så man såg inte att de var han, dåligt av honom att bara glida förbi alla fans....
Dolph kom med Christine och Måns, han ställde inte upp på foto med sina fans, men man kunde ta kort på honom, de var synd tyckte jag, men Siv blev glad hon fick chansen att få hans autograf :)

Ja som ni ser så hade jag en dunder kväll!

Nu har jag tänkt att gå ut på en promenad

Ha en fin söndag! Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Ser ut att ha varit en rolig kväll.=) Tycker det var kul att det var någon ung som vann för en gångs skull.

2010-03-15 @ 00:19:59
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Ser ut som ni hade otroligt kul:) ses snart!

2010-03-15 @ 08:34:59
Skrivet av: Anki

Min kompis fick ett epilepsianfall när han duschade och när hans nära kom ner till han var det försent :( Njae, jag lånade den av en som ger ut några få designer gratis :) Sen har jag piffat till den lite bara :) Hur är det med dig?

2010-03-15 @ 08:49:50
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Living in Turkey

Åhh vad kul det ser ut. Och jag vet ju att detta är så stort och häftigt för dig så jag är verkligen glad för din skull.

Du ser jättefin ut på alla bilderna!!



Kramar Louise

2010-03-15 @ 15:19:30
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

GUUUD va häftigt! :) Shit va du är med om grejer där uppe! Ha det bra, kram sanna

2010-03-16 @ 17:27:27
Blogg/hemsida: http://sannamariabewernick.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

En helig kväll, tack för den. kram!

2010-03-16 @ 19:55:04
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/hejdetarsara

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0