Gott & Blandat

Hej!

Här kommer lite bilder från NY :)

FÖRSTA DAGEN

  
  
♥ På flyget påväg!!!
♥ Besöker rocker feller center
♥ Skriskoåkning på rocker feller center
♥ Utanför NBC, (tv-studio)
♥ Spindelmannen :)
♥ New yorks polis station mitt i stan, denna station såg jag förra gången jag var här


ANDRA DAGEN

   
  
     
♥ Alice i underlandet staty
♥ Vi träffade snygg sten, hehe
♥  Linn kommer med våran frukost
♥ Jag med de maffiga pannkakorna
♥ mina nya dagisskor ;)
♥ Linn vid strawberryfields
♥ Alvin, vi frågade vart han gjort av sina andra två vänner, men fick tyvärr inget svar:)
♥ Jag vid en fontän, tror att de kan vara den som Carrie ramlar i i sex and the city serien, är de rätt??
♥ Svalkande glass i solen
♥ Inne på Dylands candy bar, Mumms!
♥ Linn är ledsen utanför Apple store, för att de inte gick att köpa en iphone med svensk meny :(
♥ Jag utanför hotel Plaza, där de spelade in bröllopsduellen :)
  

TREDJE DAGEN

   
 

♥ Jag inne på Centery 21, glad och hungrig som vanligt ;)
♥  Ground zero, där world trade center stod, de har inte kommit lång sen jag var där sist...
♥ Minnes tavla för brandmän som dog...
♥ Denna mannen hade världsrekordet att sitta still ;)
♥ Vi utanför centery 21!
♥ Shoppat min FÖRSTA påse på Victoria Secret!!! ;)

Nu ska vi sova här! Imorgon blir det Little Italy och China Town :)
Ha de fint hemma, må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Micke

Men så kul ni verkar ha det där borta i stora landet. Nu får jag var lite avis på dig att du får uppleva så mycket. Hälsa till Linn.

P&K

2010-03-21 @ 09:29:37
Blogg/hemsida: http://www.schlagerturnen.se
Skrivet av: maria (jonas syster)

åh, det ser alldeles alldeles underbart ut! jättekul att du bloggar direkt därifrån! nu ska jag försöka se till att få lite datortid varje dag för att kolla in här ...

det ser varmt ut!!



kram!!

2010-03-21 @ 12:13:12
Skrivet av: Lotta

Du ser så cool ut Emma! Du passar faktiskt in i miljön "over there". Ni verkar ha det jättekul tillsammans, njut, roa dej och upplev så mycket du kan, sköt om dej så ses vi snart igen. Janne hälsar!

Kram

2010-03-21 @ 18:10:28
Skrivet av: Lillian

Jag gillar att killen bakom dig (på första bilden) tittar in i kameran. :)

2010-03-21 @ 19:16:12
Blogg/hemsida: http://lilliano.blogg.se/
Skrivet av: Jonas

ja inte hade de inte kommit långt i byggandet inte till grand zero. Men ni verkar ju ha trevligt iaf. Ses på torsdag :)

2010-03-22 @ 00:03:45
Skrivet av: Camilla

Vad kul ni ser ut att ha det! Och vad SNYGG du är på alla bilder Emma! Blir så himla avis på dig. Hittar du något fint till Elin så får du gärna köpa, en NY tshirt eller ngt :) Så får du pengar! Ha det så himla bra. PUSS!

2010-03-22 @ 08:26:46
Skrivet av: Kashaya

Härliga bilder.=)

2010-03-22 @ 15:38:26
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0