Ibland har man tur!!!

Go kväll!

Ja ibland har man riktigt med tur här i livet :) Jag ska på andra chansen i Örebro imorgon :) Ska åka med två kompisar och den enas kompisens vän blev sjuk, det var ju tur för mig, så imorgon bitti åker vi dit, ska bli riktigt trevligt och de var ju GRATIS då är de ännu bättre, jag som sparar alla mina pengar till New york :)

Så här tror jag att de kommer att sluta imorgon kväll i Örebro


Pernilla & Neo går vidare till finalen, men tror att Alcazar kanske kniper en plats, men hoppas på att Neo tar sig vidare bra med lite nya ansikten :)
Jag har gjort en skylt så att ni kan hålla utsikt efter mig imorgon kväll :)

Ha en underbar helg! Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Jonas

Fin skylt, den kommer garenterat synas i tv.

2010-03-06 @ 12:50:43
Skrivet av: Kashaya

Hoppas du hade roligt.=)

2010-03-07 @ 00:29:52
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Mattiasfiona

nice site keep it up ok

2011-03-08 @ 14:44:41
Blogg/hemsida: http://mattiasfiona.blogetty.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0