Glass i hamnen!

Go kväll!

Snart är det helg igen, och vi ska på våran lilla hotellweeken!
Hoppas på fint väder till helgen. Imorgon är det fredag och vi funderar på en picknik efter att jag slutat jobba och på kvällen blir det fredagsmys med tacos och CHIPS ;) Jag ska verkligen njuta av fredagen imorgon, jag älskar fredagarna när man kommer hem från en veckas jobb och bara sätter sig i soffan och myser.

Men än är det bara torsdag, idag när jag slutade jobbet gick vi ner till stan och köpte glass, Jennie kom med :)!
Nu är jag helt slut, det är av all sol som jag fått dessa dagar, men man ska ju inte klaga!



Snart blir det sängen, Sov gott!

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Såg riktigt gott ut med glass.=)

2010-05-20 @ 22:07:47
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Åhh, jag vill också vara där!! Saknar dig massor, var helt underbart att få vara hos dig så länge.

När jag kommer upp i början av juni (konsulentsamling) ska vi på utflykt och jag tror kanske det blir vaxholm, mån 31 maj :) Spännande att se om jag har rätt!

Puss

2010-05-20 @ 23:43:05

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0