Här ska bakas i ROSA såklart ;)

Hej!

Linn har ju varit här under ett par dagar nu, jättetrevligt! Men imorgon åker hon vidare....
Idag har vi varit nere i staden och käkat efter att jag slutade jobbet. Det är har ju varit så fint väder nu ett par men har hört att de ska bli sämre nu, och jag som är ledig imorgon... Men ska ju shoppa upp presentkort från mina kollegor imorgon. Hoppas jag får med mig Jennie med, men hon ska ut ikväll så ja vi får väl se :)

Igår var Linn och jag och shoppade nere i stan, jag fick pengar av pappa i present, och hade redan tittat ut de jag ville köpa för pengarna, men hittade lite mera och vågade inte vänta med att köpa det iaf de skulle ta slut, men de blev inte alls dyrt för att vara Vaxholm, 465 kr men 265 kr för mig så det gjorde ju inte allt för ont i plånboken;) Köpte såklart fyra muffins formar och fyra skålar och såklart i ROSA



Fredag jobbar jag igen, på kvällen blir det kalas för tjejkompisarna och på lördag blir det kalas för schlagervännerna och senare på kvällen kommer Jonas!

Jag har varit så glad denna veckan, det känns så bra i hela mig, det är så härligt att vara glad!
Nu ska jag umgås med Linn!

Må gott. Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Söta saker.=)

2010-05-13 @ 02:05:20
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0